برپایی نمایشگاه نقاشی « ستاره آبی » در نیشابور

نیشابور (پانا ) - نمایشگاه نقاشی « ستاره آبی » آثار بانوی هنرمند نیشابوری در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابورگشایش یافت.

کد مطلب: ۸۹۵۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه نقاشی « ستاره آبی » در نیشابور

مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان نیشابوری در رشته های هنری بخصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی« ستاره آبی » آثار بانوی هنرمند نیشابوری « اختر امین الرعایایی» در صدد است آثار هنری خویش را به مخاطب ارایه کند .

حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه نقاشی « ستاره آبی » آثار بانوی هنرمند نیشابوری « اختر امین الرعایایی » است که در آن 60 اثر نقاشی درابعاد 20*20 تا 100*150سانتیمتر برپا شده است .

وی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک رنگ روغن ،گواش واکرلیک است وبا سبک های رئالیسم است و موضوع چهره ، طبیعت وطبیعت بی جان می باشد.

وی خاطر نشان کرد : این نخستین نمایشگاه انفرادی اختر امین الرعایایی است که 20 سال است در زمینه هنر نقاشی فعالیت می کند در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی « ستاره آبی » از 28 بهمن الی 2اسفند 97هر روز از ساعت 16 الی 19 بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار