رنکینگ سرمربی‌های باشگاهی جهان؛ اختلاف شفر و برانکو کم شد

تهران (پانا) - در رنکینگ جدید سرمربی‌های باشگاهی، برانکو ایوانکوویچ به حضور مقتدرانه خود در صدر جدول مربی‌های شاغل در فوتبال ایران ادامه داد.

کد مطلب: ۸۹۴۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
رنکینگ سرمربی‌های باشگاهی جهان؛ اختلاف شفر و برانکو کم شد

سایت معتبر کلوب ورد رنکینگ که به صورت تخصصی به بررسی عملکرد تیم‌های باشگاهی در جهان فوتبال می‌پردازد امروز جدیدترین رنکنیگ سرمربی‌های باشگاهی جهان را منتشر کرد که بر این اساس گالاردو سرمربی تیم ریورپلاته توانست جای ارنستو والورده سرمربی بارسلونا را در صدر جدول بگیرد.

در بین سرمربی‌های شاغل در فوتبال باشگاهی ایران هم برانکو ایوانکوویچ مانند ماه‌های گذشته صدرنشین مانده است. برانکو در این رنکینگ 20 پله سقوط داشت و به رده 135 رسید اما همچنان با فاصله زیادی از نزدیک‌ترین همکارش صدرنشین ایران است.

وینفرد شفر نزدیک‌ترین فاصله را با برانکو دارد، او که تا ماه گذشته 85 پله پایین‌تر از برانکو بود توانست فاصله با سرمربی قهرمان ایران را کم کند و با 70 پله اختلاف با برانکو، در رده 205 جهان قرار بگیرد. شفر در این رنکینگ 5 پله سقوط هم داشته است.

اما سومین رده در بین ایرانی‌های به امیر قلعه‌نویی اختصاص دارد که با 11 پله صعود به رده 339 رفته است. علی دایی چهارمین مربی حاضر در این لیست است که با صعودی چشمگیر و 104 رده‌ی توانسته خودش را به رده 762 برساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار