برگزاری جلسه مشاوران مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری

شهر ری (پانا) - با حضور معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری ، جلسه مشاوران مدارس منطقه در سالن همایش هنرستان آریو مصلی نژاد برگزار شد .

کد مطلب: ۸۹۴۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه  مشاوران مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری

کارشناس مشاوره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در این جلسه با اهمیت دانستن جایگاه مشاور در مدرسه دررابطه با هدایت تحصیلی دانش‌آموزان، کسب رتبه‌های بر تر علمی، ارتباط چهره به چهره با دانش‌آموزان، آگاهی دادن به دانش آموزان در خصوص آسیب های اجتماعی، نکات مهمی را بیان کرد.

نیک خواه گفت: یکی از راه‌های مفید، کم هزینه و زود بازده در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی، آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان توسط مشاوران مدارس می باشد.

مینا زراعتکار سرگروه مشاوران منطقه نیزدر خصوص مدیریت فوریت و اقدامات لازم در این زمینه که باید توسط مدیران و مشاوران تحت عنوان کمیته فوریت رسیدگی شود ، مطالبی را بیان کرد.

درادامه جلسه فرشته عباسی کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی ضمن ایراد مباحث مربوطه در خصوص طرح نماد گفت : تقویت مهارت‌های زندگی در جامعه، باعث می شود افراد اجتماع در مقابل عوامل خطر، بیمه و محافظت شوند و آموزش مهارت‌های زندگی توسط مشاوران و در قالب گروه‌های همسالان و همتایان یکی از راه‌های مؤثر در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی برشمرد.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار