محمدی در همایش سالانه کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی :

رسیدن به حیات طیبه، ماموریت آموزش و پرورش در نظام اسلامی است

ارومیه (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بر جایگاه ویژه آموزش و پرورش در تحقق اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش ماموریت دارد با تاکید بر شایستگی های پایه، زمینه دست یابی دانش آموزان به مراتبی ازحیات طیبه را فراهم کند.

کد مطلب: ۸۹۴۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
رسیدن به حیات طیبه، ماموریت آموزش و پرورش در نظام اسلامی است

همایش سالانه کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی صبح امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، فرمانده سپاه ارومیه، رئیس بسیج دانش آموزی استان و مربیان و بسیجیان 6 گانه ارومیه در محل کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد.

«ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این همایش گفت: بسیج دانش آموزی در شکل گیری روحیه جمعی و خودباوری در بین دانش آموزان نقش مهی دارد که با نگاه عمیق می توانیم این اعتقاد قلبی را فزون تر کنیم.

محمدی افزود: رسالت بسیج، سپاه و آموزش و پرورش به یک نقطه مشترک ختم می شود که آن هم سعاتمندی ایران اسلامی و سعاتمندی کسانی است که در ایران به عشق وطن خدمت می کنند.

وی ادامه داد: فرهنگ بسیجی فرهنگی فکری، انسانی، عقلی و دینی می باشد و هر کجا فکرت حاکم باشد، عقل هم حاکم می شود.

محمدی با تاکید بر اینکه باید از اهداف انقلاب درس بگیریم؛ گفت: عدالت جویی، استقلال طلبی، آزادی خواهی، خدمت به مردم و در نهایت زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) اهداف مهم انقلاب اسلامی از نظر امام خمینی (ره) می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: مدیران و مسئولان باید خدمتشان را با نیت الهی و اهداف انقلاب و بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ چراکه این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی گره خواهد خورد.

وی گفت: یکی از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی ایمان راسخ عامه مردم به آرمان های امام (ره) و اهداف انقلاب می باشد.

محمدی بر جایگاه ویژه آموزش و پرورش در تحقق اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: آموزش و پرورش ماموریت دارد با تاکید بر شایستگی های پایه، زمینه دست یابی دانش آموزان را در ابعاد 12 سال تحصیلی به مراتبی ازحیات طیبه که در ابعاد فردی، اجتماعی ، خانوادگی و جهانی می باشد، برساند.

وی گفت: باید امروزه جوانان و دانش آموزان را طوری تربیت کنیم تا گام دوم و سوم انقلاب را آنها بردارند و با حضور خود در عرصه های مختلف و گوناگون تحول عظیمی در جامعه برپا کنند.

محمدی گفت : باید همگرایی و وحدتمان را بیشتر کنیم تا به دشمنان ایرانی اسلامی اجازه مداخله در امورات کشوری را ندهیم.

سرهنگ علی نژاد فرمانده سپاه ارومیه نیز نقش آموزش و پرورش و دانش آموزان را در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم دانست و افزود: دانش آموزان با حضور پرنگ و تاثیرگذار خود در روز 13 آبان که در مقابل رژیم ستم شاهی ایستاند نقش مهی در پیشرفت و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

فرمانده سپاه ارومیه نیز از همکاری و تعامل آموزش و پرورش با بسیج و سپاه قدردانی نمود و افزود: هماهنگی بسیج دانش آموزی با مدیران آموزش و پرورش در سطح خوبی قرار دارد که مدیران آموزش و پرورش با ایجاد این فضا سطح خوبی از تعاملات را فرهم کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار