در گفت‌وگو با پانا

امیر خوش‌خبر: بازگشتم به تیم ملی به درخواست کولاکوویچ نبود

سال آینده زمان آزمون و خطا برای والیبال ایران نیست

(پانا) - سرپرست تیم ملی والیبال ایران علت بازگشتش به تیم ملی پس از استعفا را وضعیت حساس تیم ملی در سال آینده عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۹۴۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
امیر خوش‌خبر: بازگشتم به تیم ملی به درخواست کولاکوویچ نبود

امیر خوش‌خبر در گفت‌وگو با پانا، درباره انتخاب دوباره‌اش به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال گفت: من واقعا تصمیمی برای بازگشت به والیبال را نداشتم و بارها هم گفته بودم که هیچ‌گاه برنمی‌گردم. در جلسات زیادی که با افشین داوری سرپرست فدراسیون داشتم داوری داشتم بارها عنوان کردم که بهتر است این مسئولیت درباره تیم ملی والیبال ایران را شخص دیگری بپذیرد و زمان این است که فرد جدیدی عهده‌دار این پست شود اما او نپذیرفت و در نهایت طی جلسات طولانی که با هم داشتیم بالاخره من قانع شدم که دوباره این مسئولیت را بر عهده بگیرم.

وی ادامه داد: والیبال سال شلوغی را در پیش دارد و با توجه به حساسیت‌های که سال آینده والیبال ایران با آن مواجه است، داوری اعتقاد داشت که در وضع فعلی وقت آزمون و خطا نیست و باید فردی مسئولیت سرپرستی تیم ملی را بر عهده بگیرد که تجربه کافی داشته باشد، به خاطر همین صحبت‌ها من هم تصمیم گرفتم دوباره این سمت را قبول کنم. من 25 سال است که کارمند وزارت ورزش هستم و تا به حال هر جا که به من مسئولیت دادند خدمت کردم، امیدوارم بتوانم در وضع فعلی برای والیبال ایران مفید باشم.

خوش‌خبر در مورد وضع تیم ملی والیبال گفت: به طور حتم نبود برخی پست‌های کلیدی برای والیبال مشکل‌ساز است. داوری از زمانی که سرپرستی فدراسیون را بر عهده گرفته است، تمام هدفش این بوده که کارها را سرعت ببخشد. او بلافاصله وضعیت ایگور کولاکوویچ را مشخص کرد و او به ایران آمد تا برنامه‌های تیم ملی بیشتر از این به عقب نیافتد. امیدواریم که بتوانیم در شرایط فعلی وضعیت والیبال را سر و سامان بدهیم.

سرپرست تیم ملی والیبال در واکنش به بلاتکلیفی فدراسیون برای برگزاری زمان مجمع انتخاباتی گفت: زمان برگزاری مجمع انتخابی فدراسیون والیبال را وزارت ورزش و جوانان اعلام می‌کند. تعداد فدراسیون‌هایی که باید تعیین تکلیف شوند زیاد هستند و رسیدگی به همه آنها زمان‌بر است، فعلاً انتخابات هشت فدراسیون تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شوند و مابقی به سال جدید موکول خواهند شد. متاسفانه در زمان بدی قرار داریم و فرصت زیادی را هم برای انجام برنامه‌های تیم ملی از دست داده‌ایم، این در حالی است که پیش از لیگ جهانی نیاز به ثبات مدیریتی داشتیم. با این حال چاره‌ای نیست و اقدامات داوری تا کنون رضایت‌بخش بوده و امیدوارم هر چه زودتر همه این مشکلات برطرف شود.

خوش‌خبر در واکنش به برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر اینکه ملی‌پوشان به خاطر حضور نداشتن او در تیم ملی قصد شرکت در بازی‌های ملی را نداشتند، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی مطرح نبوده است، من به سرپرست فدراسیون هم گفتم هر شخص دیگری غیر از من مسئولیت سرپرستی تیم را بر عهده بگیرد بازیکنان در تمرینات حضور خواهند داشت. همه ملی‌پوشان دوست دارند یک بار دیگر حضور در المپیک را تجربه کنند و خودشان را درگیر این مسائل نخواهند کرد.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره ابراز علاقه کولاکوویچ به حضور دوباره او در تیم ملی و تاثیر نظر سرمربی تیم ملی در بازگشت دوباره‌اش گفت: به هیچ عنوان بازگشت من به درخواست و نظر ایگور کولاکوویچ نبود، او وقتی به ایران آمد ما جلسه‌ای با هم داشتیم که جنبه خوش‌آمدگویی داشت و غیر از این صحبتی با هم نداشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار