پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به مناسبت شهادت مدافعان وطن

زاهدان (پانا) - درپی شهادت جمعی از سبزپوشان و حافظان مرزهای کشورمدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان پیام تسلیتی صادرکرد.

کد مطلب: ۸۹۳۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به مناسبت شهادت مدافعان وطن

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و‌بلوچستان، متن پیام تسلیت مدیرکل آموزش و‌پرورش استان به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

دشمنان قسم خورده ی میهن اسلامی ایران، پس از شکست در برابر اراده ی آهنین ملت در حضور حماسی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، در اقدامی کور و با هدف قرار دادن خودروی پاسداران مدافع وطن، ماهیت سرشار از زبونی خود را به نمایش گذاشتند.

پاسداران انقلاب اسلامی ایران همانگونه که در چهل سال گذشته نیز ثابت کرده اند در پاسداری از انقلاب و نظام هیچ گاه از بذل جان، این بزرگترین داشته ی آدمی دریغ نکرده و با روی باز از این مهم استقبال کرده اند .

از سوی دیگراثر زیانبار اینگونه اقدامات کور و رذیلانه در تاریک وخشن نشان دادن چهره نورانی ومهربان مردم استان، ایجاد مانع جدی درمسیر پیشرفت و آبادانی استان مظلوم سیستان و بلوچستان و وارد آوردن ضربه مهلک به منافع مردم ، برهیچ کس پوشیده نیست.

این جانب به نمایندگی از خانواده ی بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان شهادت جمعی از فرزندان رشید میهن را به رهبر معظم انقلاب و خانواده های معزز این عزیزان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

یقین داریم که با اقتدار و صلابت همیشگی دستگاه‌های امنیتی و قضایی والبته هوشیاری آحاد مردم عزیزمان در صیانت از چهره مظلوم و مصفای استان سیستان و بلوچستان ریشه این فتنه گری و خشونت طلبی خشکانده خواهد شد. انشاءالله

علیرضا نخعی

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار