به مناسبت ۲۲ بهمن صادر شد؛

بیانیه نمایندگان دانش‌آموزان سیستان و‌بلوچستان در مجلس دانش‌آموزی کشور به مناسبت 22 بهمن ماه

زاهدان (پانا) - نمایندگان دانش‌آموزان سیستان و‌بلوچستان در مجلس دانش‌آموزی کشور به منظور دعوت از آحاد مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه بیانه‌ای صادر نمودند.

کد مطلب: ۸۹۲۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه نمایندگان دانش‌آموزان سیستان و‌بلوچستان در مجلس دانش‌آموزی کشور به مناسبت 22 بهمن ماه

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و‌بلوچستان متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الحیم

راهپیمایی بیست و‌دوم بهمن مظهر اقتدار‌ملی است؛ نشان دهنده‌ی عزم عمومی ملت‌ایران است؛ مظهر همان چیزی است که هر دشمنی را در هر حد و اندازه‌یی از اقتدار‌نظامی و‌تواناییهای تبلیغاتی و‌سیاسی، مرعوب می‌کند. «مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)»

انقلاب ما با ایمان راسخ به حق، همراهی متحدانه مردم و رهبری ولی‌فقیه به پیروزی رسید با همین عناصر چالش‌های بزرگی را با موفقیت پشت‌سر گذاشته است و مقتدرانه پیش خواهد رفت.

اکنون چهل سال از انقلاب شکوهمند‌اسلامی می‌گذرد. ما، فرزندان نسل‌چهارم انقلاب به نوجوانی رسیده‌ایم و حفظ، پاسداری و به ثمر رساندن هر چه بیشتر درخت تنومند چهل‌ساله انقلاب و‌تلاش برای رسیدن به تمدن‌نوین اسلامی وظیفه‌خطیری است که بر دوش‌مان احساس می کنیم.

امسال هم در ۲۲ بهمن‌ماه، مقطع‌رهایی ملت‌ایران، با تجلی حماسه‌ی شکوهمند خود، باری دیگر ضمن تقدیر از حماسه‌آفرینی‌های غیور مردان ایران‌اسلامی، با آرمانهای والای انقلاب‌اسلامی، شهدا و امام شهدا تجدید پیمان می‌کنیم.

ما، دانش‌آموزان استان سیستان و‌بلوچستان در چهلمین‌سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی و در فجر‌فاطمی با افتخار به گذشته و امید به آینده‌ی روشنی که در دستان ماست، آماده‌تر از قبل به صحنه می‌آییم. یقینا تشعشع جمع نوارنی‌ما چشمان دشمنان را کور خواهد کرد.

والسلام علیکم و رحمه الله و‌برکاته

نمایندگان استان سیستان و‌بلوچستان در مجلس دانش‌آموزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار