ساختمان جدید آتش‌نشانی کاشان به بهره برداری رسید

کاشان (پانا) - مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، ساختمان جدید ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی این شهر با اعتبار 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۹۲۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ساختمان جدید آتش‌نشانی کاشان به بهره برداری رسید

محمد مسعود چایچی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: این ایستگاه دومنظوره آتش نشانی و امداد نجات در جهت انتقال ایستگاه قدیمی و فرسوده خیابان امام خمینی(ره) در عرصه‌ای به مساحت یک‌هزار متر مربع و زیربنای 250 متر مربع ساخته شده است.
وی افزود: در این مراسم همچنین از خودرو آتش نشانی سنگین 18 تن ایسوزو رونمایی شد که با هزینه‌10 میلیارد ریال خریداری شده است و بخش وسیعی از محدوده شمال کاشان را درصورت بروز حوادث تحت پوشش ارائه خدمات قرار خواهد داد.
وی تصریح کرد: عملیات ساخت ششمین ایستگاه آتش‌نشانی کاشان در عرصه‌ای با زیربنای 500 متر مربع در یک طبقه شامل بخش‌های عملیاتی، واحد آموزش، سوئیت پذیرایی آغاز شد که هزینه ساخت آن را حسین ناصری از نیکوکاران این شهر، بر عهده دارد.

وی با اشاره به الزام مدیریت بحران برای مقاوم‌سازی ایستگاه‌های آتش‎نشانی گفت: نوسازی ایستگاه‌های فرسوده و غیرمقاوم در کاشان آغاز شده و ساختمان ایستگاه شماره یک سازمان واقع در خیابان امام خمینی(ره) به واسطه فرسودگی و قدمت بیشتر در اولویت این رویکرد قرار گرفته بود.

چایچی افزود: تجهیز سازمان آتش نشانی به امکانات مدرن و استاندارد در زمان بروز حادثه نقش موثری برای مقابله با بحران ها و خطرات احتمالی دارد ضمن آنکه باید افزایش سرعت خدمت‌دهی از ضروریاتی است که شهرداری باید به آن توجه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار