مربیان پرورشی تربیت دانش آموزان در تراز اسلامی را هدف خود قرار دهند

دلوار،بوشهر(پانا)_ جلسه مربیان قرآن، ورزش و معاونین پرورشی و تربیتی با حضور زمانی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار و معاون تربیتی و پرورشی در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۹۲۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مربیان پرورشی تربیت دانش آموزان در تراز اسلامی را هدف خود قرار دهند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه دلوار جلسه معاونین تربیتی و پرورشی، مربیان قرآن و عترت، تربیت بدنی مدارس دلوار با حضور زمانی رئیس اداره آموزش و پرورش منطفه دلوار و تیموری معاون پرورشی با محوریت جشنواره آئینه زمان، حمایت کالای ایرانی و برنامه دهه فجر در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش دلوار برگزار گردید.

زمانی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار در مورد تعهدات در نظم و انضباط اداری و اجرای قوانین پرورشی و تربیتی معاونین در مدارس اظهار داشت: با توجه به تاکید اسلام به تزکیه و تربیت، معاونین و مربیان پرورشی نقشی تاثیرگذار در عمل به توصیه های دین مبین اسلام در این خصوص هستند. شما معاونین محترم باید دانش آموزان را به راه سعادت و روشنایی و پویایی هدایت کنید.

وی ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت اسلامی کشور ما که برگرفته از آموزه های سرشار اسلامی است، مسیری روشن و واضح را پیش روی تربیت کنندگان و همکاران فرهنگی ما قرار داده است که می بایست مربیان پرتلاش ما ضمن آشنایی با این آموزه ها تمام تلاش و سعی خود را برای تربیت دانش آموزانی در تراز تربیت اسلامی به کار گیرند.

در ادامه جلسه تیموری معاون پرورشی نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت و حساسیت کار مربیان پرورشی از همکاران خود در حوزه پرورشی خواست با به بکارگیری تمام ظرفیت های موجود در مدارس، تلاش نمایند تا دانش آموزانی تربیت نمایند که در مسایل دینی، مذهبی عامل به دستورات و احکام دینی باشند.

تیموری ادامه داد جامعه امروز نیازمن خلاقیت و تغییر نگرش در روشها و برنامه های تربیتی است. وی اظهار امیدواری کرد با وجود نیروهای با تجربه و فعال در حوزه پررشی شاهد رشد و ارتقای کیفیت فعالیت های تربیتی و پرورشی در سطح مدارس و منطقه باشیم.

سپس معاونین و مربیان پرورشی هر کدام به مسایل و مشکلات موجود در حوزه تربیتی و پرورشی اشاره کردند و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص کاهش این مشکلات ارایه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار