آغاز مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم منطقه شیبکوه

شیبکوه (پانا) - مرحله اول چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در سطح منطقه شیبکوه در دو گروه برادران و خواهران در محل دارالقرآن امام خمینی ( ره) برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۲۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم منطقه شیبکوه

معاون پرورشی و تربیت بدنی شیبکوه در گفت‌وگو با پانا، از رشد تعداد شرکت کنندگان و بهبود کیفیت برگزاری مسابقات قران در این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات از روز ۱۷ بهمن ماه در محل دارالقران امام خمینی (ره) و با حضور شرکت کنندگان آغاز و در روز پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه به پایان می رسد.

مجتبی هاشم زاده با اشاره به اینکه برترین های این مرحله با انتخاب داوران قرانی به مرحله استانی راه می یابند، از برگزاری مرحله شفاهی این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: این مسابقات در رشته های حفظ،قرائت تحقیق و ترتیل،تفسیر، نهج البلاغه،اذان، مداحی،احکام و انشاء نماز برگزار خواهد شد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی شیبکوه با اعلام اینکه آزمون کتبی این مسابقات در روز پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه برگزار میشود تصریح کرد: با اعلام نتایج مسابقات دانش آموزان منتخب برای آمادگی مرحله استانی در کلاسهای آموزش تخصصی در دارالقرآن امام خمینی(ره) شرکت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار