رئیس آموزش و پرورش شهرقدس: امینت و آرامش کنونی کشور را مدیون شهدای عزیز هستیم

شهرقدس (پانا) - –رئیس آموزش و پرورش شهر قدس دلیل اصلی ناشناخته ماندن هشت سال دفاع مقدس را ندیدن و نشنیدن خاطرات آن زمان عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۹۲۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش شهرقدس: امینت و آرامش کنونی کشور را مدیون شهدای عزیز هستیم

صادق محمدی در یادواره شهید حمزه عالمی که در دبیرستان شهید عالمی برگزار شد، بیان کرد:باید به طور جدی برروی این موضوع تامل کنیم که در چه موقعیتی قرار داریم وثبات و امنیت کشور وظیفه ما را سنگین تر کرده و باید تمام حواسمان را بر روی عدم غفلت و کوتاهی از انتظارات شهدا از خود متمرکز کنیم.

او در ادامه افزود: تمام دانش آموزان ما صاحب نظر و اندیشه هستند و کشور در آستانه چهل سالگی خود فراز و نشیب های زیادی را طی کرده و مسیری که برای پیروزی انقلاب طی شده است مسیری بسیار دشوار بوده است.

محمدی گفت: کشور عزیز ما فقط باید به دست دانش آموزان و نسل جوان اداره شود همانطور که در گذشته نیز به همین صورت بوده و دفاع مقدس نیز به دست جوانان اداره می شود و نوجوانانی که از همین شهر با احساس تکلیف برای دفاع از کشور عازم شدند.

رئیس آموزش و پرورش شهر قدس تصریح کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی همین است که مردم در انتخاب مدیران و کارگزاران خود دخالت مستقیم دارند و مشکلات خود را در داخل با کمک هم نقد و حل می کنیم و افراد خارج از کشور هیچ دلسوزی نسبت به ما ندارند.

/خبرنگار:صبا بهرامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار