قلی زاده تاکید کرد: نمایش توانمندی های تشکل پیشتازان در مانور یاوران انقلاب

فیروزکوه(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران گفت: مانور یاوران انقلاب را به واسطه اینکه دانش آموزان با آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی آشنا شوند اجرا می گردد.

کد مطلب: ۸۹۲۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
قلی زاده تاکید کرد: نمایش توانمندی های تشکل پیشتازان در مانور یاوران انقلاب

ابوالحسن قلی زاده در گفت و با خبرنگار پانا شهرستان های استان تهران اذعان کرد: مانور یاوران انقلاب را به واسطه اینکه دانش آموزان با آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی آشنا شوند اجرا می کنیم و دانش آموزان در این مانور مهارت های تشکیلاتی، فریاد شادی، رژه تشکیلاتی، کار با چوب و طناب، امداد و نجات، گره زنی را که در مدرسه آموختند ، در این مانور به منصه ظهور می رسانند .

او در ادامه با بیان اینکه مانور یاوران انقلاب میدانی است که دانش آموزان پیشتاز تجربیات خود را به یکدیگر منتقل می کنند ، افزود: مربیان عزیز میتوانند از یکدیگر بیاموزند و سخنران‌های ما هم به تبیین اینکه چرامردم ایران قیام کردند و چگونه پیروزی انقلاب اسلامی رخ داد را برای دانش آموزان تشریح می کنند .

او با تاکیدبر شعار سازمان دانش آموزی" همفکری، همدلی و همکاری" تصریح کرد: اگر فکر‌هایمان به یکدیگر نزدیک باشد و همفکر باشیم و تلاش کنیم درخصوص موضوعی یک شکل بیندیشیم، در می یابیم که آمده ایم تا انقلاب اسلامی را یاری کنیم و بدین منظور باید به تحصیل خود اهمیت دهیم تا ایران آبادی داشته باشیم و انقلابمان را بیشتر و بهتر پیش ببریم.

این مقام مسئول خطاب به پیشتازان افزود: اگر در یک گروه قرار گرفتید باید مسئولیت خود را بپذیرید و وظیفه خود را انجام دهید، اگر در اینجا مسئولیت خود را به درستی انجام دادید در آینده یکی از مسئولیت جامعه خود بر عهده خواهید گرفت.

رئیس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در ادامه گفت: الحمدالله مانور یاوران انقلاب سال جاری و برنامه‌هایی که در این مانور اجرا شد از سال گذشته بهتر بود و این مانور محتوای خوبی داشت و همچنین از مربیان درخواست می کنم که در مدارس برنامه‌های جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضاءتشکیلات پیشتازان انجام دهند و فریاد‌های شادی و نشاطی که در این چنین برنامه‌ها‌ هست را به کل مدارس منتقل کنند.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار