اللهیار ترکمن: باید دیدگاه‌های توسعه منطقه‌ای را در نظام برنامه‌ریزی کشور ایجاد کنیم

رباط‌کریم (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه مرکز رفاهی فرهنگیان آموزش و پرورش رباط کریم گفت عوامل توسعه منطقه‌ای باید با توجه به جمیع نیازمندی‌ها، چالش‌ها ، فرصت‌ها و امکاناتی که منطقه در اختیار دارد، دیده شود.

کد مطلب: ۸۹۲۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اللهیار ترکمن: باید دیدگاه‌های توسعه منطقه‌ای را در نظام برنامه‌ریزی کشور ایجاد کنیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، علی اللهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با گرامیداشت چهلمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها)، گفت: نظام برنامه‌ریزی کشور متمرکز است و کمتر وارد برنامه‌ریزی توسعه منطقه‌ای شده است و باید دیدگاه‌های توسعه منطقه‌ای را در ذهن برنامه‌ریزان نظام برنامه‌ریزی کشور ایجاد و منطق برنامه ریزی کشور را از قیاسی به استقرائی تبدیل کنیم.

اللهیار ترکمن با اشاره به اینکه رباط‌کریم از جمله مناطقی است که دارای ظرفیت بالایی است، تاکید کرد: عوامل توسعه منطقه‌ای باید با توجه به جمیع نیازمندیها، چالش‌ها، فرصت‌ها و امکاناتی که منطقه در اختیار دارد دیده شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تدوین برنامه دقیق برای کمک به توسعه را ضروری دانست و افزود: پژوهش، مطالعه و برنامه‌ریزی در سیدن به اهداف مورد نظر بسیار موثر است.

گفتنی است معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش و هیئت همراه در ادامه، از طرح‌های در حال اجرای رباط کریم از جمله مجتمع ورزشی فرهنگیان و زمین چمن نیز بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار