در همایش بزرگ یاوران انقلاب مطرح شد:

پشتیبانی از ولایت فقیه رمز جاوادنگی و اقتدار انقلاب

بیرجند( پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خطاب به دانش آموزان عضو تشکل های دانش آموزی استان گفت: پشتیبان ولایت فقیه باشید چرا که این پشتیبانی و حمایت از ولایت مطلقه فقیه موجب ثبات، رمز اقتدار و جاودانگی انقلاب اسلامی ملت ایران است.

کد مطلب: ۸۹۱۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پشتیبانی از ولایت فقیه رمز جاوادنگی و اقتدار انقلاب

محمد علی واقعی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، صبح امروز در حاشیه برگزاری همایش بزرگ یاوران انقلاب در بیرجند در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: برپایی حکومت اسلام ناب و حاکم سازی گفتمان اسلام محمدی در جهان،عدالت محوری، ظلم ستیزی و مبارزه دائمی با استکبار سه ویژگی بارز انقلاب اسلامی و عامل اصلی دشمنی مستکبران و دول استعمار گر با این انقلاب است.

او با اشاره به نقش دانش آموزان و فرهنگیان در مبارزه با رژیم ستم شاهی، پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و سازندگی، تصریح کرد: دانش آموزان انقلاب بزرگ مردان کوچکی بودند که با شور و شعور انقلابی در عرصه های مختلف مبارزاتی حضور فعال داشتند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که دانش آموزان انقلابی با دستان کوچک خود کارهای بزرگی انجام داده و می دهند، ادامه داد: همین درایت، موقعیت شناسی و حضور آگاهانه دانش آموزان و فرهنگیان در عرصه های مختلف است که دشمنان را علی رغم کبکبه و دبدبه هایش در مواجهه با انقلاب به زانو درآورده و مستأسل ساخته است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، رشد نرخ جمعیت با سواد استان از کمتر 50 درصد تا سال 57 به 96 درصد در دهه چهارم انقلاب را یکی از مهم ترین دستاوردهای چهل ساله آموزش و پرورش در استان دانست و اظهار کرد: در حال حاضر پوشش تحصیلی دوره ابتدایی در بهارستان علم و ادب به بیش از 99 درصد رسیده است.

واقعی، بی توجهی به اسلام،ترویج بی بندو باری و فرهنگ مبتذل غربی، ظلم و جور رژیم ستم شاهی، به حراج گذاشتن ذخایر ارزی ایران، بردگی استکبار و ذلیل کردن ایران و ایرانی را مهم ترین عوامل قیام امام خمینی(ره) علیه رژیم طاغوت دانست وخطاب به دانش آموزان عضو تشکل ها ابراز داشت: آشنایی با تاریخ، شناخت دشمن ، آگاهی از توطئه ها و شیوه ها نوین دشمن در جنگ فرهنگی الزاماتی است که هر دانش آموز باید با آنها آشنایی کامل داشته باشد.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، مطالعه وصیت نامه شهدا و عمل به سیره رفتاری و وصایای آنان را رسالت دیگر دانش آموزان برشمرد و اضافه کرد: آنچه که دانش آموزان را در مقابل تهدیدات نرم دشمن بیمه می کند ترویج فرهنگ قرآنی, تعمیق باورهای دینی و حرکت بر صراط ولایت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار