صبحگاه مشترک فرهنگیان بسیجی ناحیه دو شهر ری برگزار شد

شهرری (پانا) - صبحگاه مشترک فرهنگیان بسیجی ناحیه دو شهر ری صبح امروز همزمان با پنجمین روز از دهه فجر در محل اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۱۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
صبحگاه مشترک فرهنگیان بسیجی ناحیه دو شهر ری برگزار شد

علی یزدان پناه مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دهه مبارک فجر یک فرصت و غنیمتی است که باید این فرصت را محترم بشماریم چرا که ما امروز هرآنچه که ذخیره داریم از انقلاب شکوهمند اسلامی است که یک تولدی برای احیای ارزش‌های دینی و انقلابی ما است وفرصتی است برای بازنگری باورها و ارزش‌های دینی ما.
او در ادامه سخنانش گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کار یک شخص وخانواده وقوم نبود این دستاورد بزرگ انقلاب انسانهای پاک وبزرگ با خودش بهمراه داشت،هزاران شهید جاوید الاثر که یاد و خاطر آنها در دل تمام ایرانیان به یادگار خواهد ماند سهیم هستند.
یزدان پناه گفت: کشورمان الحمدالله در جهت توسعه وپیشرفت گامهایی بسیار بلندی راطی کرده است و به کوری چشم دشمنان، بیشتر از گذشته با مدد الهی پیشرفت خواهد کرد و به سر منزل اصلی خواهد رسید.
مدیر ناحیه دو شهر ری اظهارکرد: بر همه ما این باور است وعقیده ما می‌باشد که یاد وخاطر همه بزرگان انقلاب اسلامی وهمه انسانهای پاکی که در این جهت گام برداشتند واین گنج بی‌بدیل را تقدیم ما کرده اند یاد وخاطرشان را گرامی بداریم خاص معمار کبیر انقلاب اسلامی .
در ادامه فرمانده حوزه بسیج فرهنگیان ناحیه دو شهر ری ضمن تقدیر و تشکر از حضور همکاران ایام الله دهه فجر را تبریک گفت.


/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار