در گفت و گو با پانا

حامد بهداد: در بازیگری همیشه خوب بودم

تهران (پانا) - حامد بهداد می گوید که همواره از بازی هایی که در نقش‌های مختلف ارائه داده است، رضایت دارد.

کد مطلب: ۸۹۱۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
حامد بهداد: در بازیگری همیشه خوب بودم

حامد بهداد که با فیلم «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی به ایفای نقش پرداخته است در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره سابقه بازیگری خود گفت: همیشه در کار بازیگری خوب بوده‌ام. از خدا تشکر می‌کنم که هرازچندگاهی من را در مسیر فیلمنامه و کارگردان‌های خوب قرار می‌دهد تا بضاعت و توان بالقوه‌ام در بازیگری حداقل برای خودم کشف شود و در کنار همکاران و اصحاب رسانه از شغلم لذت ببرم.

این بازیگر با اشاره به لوکیشن فیلمبرداری فیلم «قصر شیرین» توضیح داد: محیط فیلمبرداری جغرافیایی پرانرژی داشت؛ همچنین رضا میرکریمی واقعا کارگردان خوبی است و زمان تصویربرداری همه چیز را مدیریت می‌کرد، عناصر خوب با هم تلفیق شدند تا در نهایت چیزی که حالا بر پرده سینما می‌بینیم نقش بست.

بهداد ادامه داد: مشابه‌پردازی این ماجرا ارزشش از خود قصه بسیار بیشتر است. فکر می‌کنم ما گاهی احساسمان را فروخته‌ و منطق را برداشته‌ایم، خودخواهی‌مان را تقویت و عشق را زیر پایمان له کرده‌ایم.

وی درباره شیوه انتخاب نقش‌هایی که بازی می‌کند، گفت: این انتخاب از یک جای بسیار قشنگ به نام دل نشأت می‌گیرد. تمام نقش‌هایی که بازی می‌کنم به همین صورت انتخاب می‌کنم و در نهایت حتی اگر فیلم یا بازی بد شود باز هم از انتخابم راضی هستم. من از مردم هستم و از بین مردم آمده‌ام؛ نقش را بازی کرده‌ام و همان را باز به مردم تقدیم کرده‌ام.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار