معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان جنوبی:شرکت 200 مشاور استان در کارگاه درمان آسیب های اجتماعی

بیرجند( پانا) ـ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی باعلام این خبرافزود: قریب 200 مشاور استان طی سه روز آموزش های لازم در خصوص پیشگیری و درمان آسیبهای اجتماعی را دریافت نمودند .

کد مطلب: ۸۹۱۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان جنوبی:شرکت 200 مشاور استان در کارگاه درمان آسیب های اجتماعی

فرشید جعفری صبح امروز در گفتگو با خبر نگار پانا در بیرجند، اظهار کرد: در این کارگاه مشاورین با آموزش های لازم در زمینه اصول مصاحبه با نوجوانان ، مصاحبه بالینی ، تشخیص اختلالات ، اصول درمان ، شناخت درمانی و پروتکل درمانی را فرا گرفتند.

او، از اجرای طرح امید ( پیشگیری و درمان آسیبهای اجتماعی ) با همکاری استانداری خراسان جنوبی در آموزش و پرورش استان خبر داد و افزود: 65 هزار دانش آموزدختر و پسر دوره های اول و دوم متوسطه تحت پوششش اجرای این طرح قرار می گیرند.

جعفری کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی را مهم تین هدف اجرای این طرح دانست و تصریح کرد: آموزش مشاوران ، غربالگری ، شناسایی دانش اموزان در معرض خطر ، ارائه خدمات مشاوره و درمان مشکلات روانی رفتاری دانش آموزان و پیگیری پس از درمان مراحل مختفل اجرای طرح پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی ابراز کرد: با توجه به روند رو به رشد آسیبهای اجتماعی و مشکلات روانی رفتاری در جامعه و اهمیت بیش از پیش برنامه ریزی و تدبیر در این زمینه طرح پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و درمان مشکلات روانی رفتاری دانش آموزان، این طرح در کلیه مدارس متوسطه اول و دوم برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار