فرماندار فیروزکوه: اگر تاریخ خود را بشناسیم می توانیم آینده را بسازیم.

فیروزکوه (پانا) - به مناسبت دهه فجر، اولین جشنواره ورزش‌های بومی و محلی و چهل سلامت شهرستان فیروزکوه با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولین و منتخبین ورزشی شهرستان فیروزکوه در محل سالن ورزشی تختی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۱۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار فیروزکوه: اگر تاریخ خود را بشناسیم می توانیم آینده را بسازیم.

مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار شهرستان فیروزکوه در اولین جشنواره ورزش‌های بومی و محلی و چهل سلامت در سخنانی به دانش‌آموزان سه توصیه مهم کرد و گفت: نخستین جایگاه تربیت، خانواده است و دانش‌آموزان در خانواده رشد می‌کنند و پدر و مادر نخستین کسانی هستند که تمام وجود خود را خرج فرزندان می‌کنند، باید به آنها احترام بگذاریم.

او در توصیه دوم خود احترام به معلم را خواستار شد و افزود: معلمان پس از خانواده بیشترین تلاش را برای شناخت شما دانش‌آموزان انجام می‌دهند؛ این قشر اطلاعات و آگاهی را در اختیار شما می‌گذارند که بسیار ارزشمند است.

فرماندار فیروزکوه در توصیه سوم خود بر اهمیت اطلاع و دانش از تاریخ تاکید کرد و اذعان داشت: تاریخ آینه‌ای تمام نما برای ما است تا بدانیم چه کرده‌ایم و در صورتی که تاریخ را بشناسیم آینده را می‌سازیم.

این مقام مسئول از دانش‌آموزان درخواست کرد با تحقیق و پژوهش در زمینه تاریخ کشور دستاورد‌های واقعی این انقلاب را بشناسند و در فضای نابسمان و عمدتا منفی این روزها، به نقاط مثبت انقلاب اسلامی پی ببرند.

پیرامون برنامه‌های ستاد دهه فجر شهرستان فیروزکوه، آموزش و پرورش اولین جشنواره ورزش‌های بومی محلی و چهل سلامت را در مقاطع دانش‌آموزی برگزار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار