توسعه استان اردبیل به صورت همه جانبه پیگیری می شود

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل: توسعه استان به صورت همه جانبه مورد پیگیری مسوولان استان قرار گرفته است.

کد مطلب: ۸۹۱۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
توسعه استان اردبیل به صورت همه جانبه پیگیری می شود

اکبر بهنام جو در جمع خبرنگاران اظهارداشت:تمام محورهای توسعه استان اعم از گردشگری ، کشاورزی ، صنعت و خدمات مورد توجه قرار گرفته و تلاش می شود با ایجاد زیرساخت های لازم در این بخش ها توسعه همه جانبه استان را شاهد باشیم .

او بیان کرد: در زمینه زیرساخت ها کارهای خوبی قبلا انجام شده و ما با سرعت و دقت برای توسعه امکانات لازم برای افزایش سرمایه گذاری در استان تلاش می کنیم .

استاندار اردبیل ادامه داد : در شرایط اقتصادی و سیاسی موجود و با توجه به ظرفیت های موجود در استان، گردشگری از محورهای مهم توسعه استان است‌ .

بهنام جو تصریح کرد: موقعیت ممتازی در گردشگری داریم و برای تولید ثروت و ایجاد اشتغال باید از این ظرفیت استفاده کنیم .

او افزود: راه آهن به عنوان یکی از زیرساخت های مهم استان که در ترانزیت کالا و مسافر و همچنین گسترش گردشگری به ویژه در زمستان بیدار نقش مهمی دارد از پروژه های خوب استان است .

استاندار اردبیل گفت : راه آهن میانه اردبیل که از سال ۸۴ آغاز شده است حرکت خوبی است که در سال جاری با اخذ فاینانس داخلی در شرایط خوبی قرار گرفته و طبق برنامه ریزی انجام شده در دهه فجر ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید .

بهنام جو اظهار داشت : مطالعات راه آهن اردبیل-پارس آباد هم توسط قرار گاه خاتم الانبیا در دست اقدام است و با انجام مذاکرات با طرف آذری شاهد اتصال ریلی استان به ریل بین المللی و اتصال کشورهای حوزه قفقاز به جنوب کشور از طریق استان اردبیل خواهیم بود .

او افزود: از تمام وقت و توان خود برای خدمت گزاری به مردم عزیز استفاده می کنیم اما مدت زمان مهم نیست باید طوری خدمت کنیم که خروجی کارها برای مردم مفید و پر سود باشد‌ .

استاندار اردبیل بیان کرد: برای تسهیل روند سرمایه گذاری در استان از تمام توان خود استفاده می کنیم و زیرساخت ها و تسهیلات لازم را برای ایشان فراهم می نماییم .

بهنام جو ادامه داد : بار اصلی ایجاد اشتغال بر دوش کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی است و ما بستر را برای ایجاد اشتغال جوانان عزیز فراهم می کنیم .

او افزود : ایجاد اشتغال در استان را به دقت رصد می کنیم و خود را مدیون جوانان جویای کار میدانم و به خاطر اهمیت موضوع اشتغال، در برنامه مستقل در این خصوص با مردم صحبت خواهم کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار