چهلمین گلبانگ انقلاب اسلامی ایران در مدارس خراسان رضوی طنین انداز شد

مشهد (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و جمعی از مسئولین استان، مراسم نمادین نواختن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در دبیرستان دخترانه فرزانگان ناحیه شش مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۰۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
چهلمین گلبانگ انقلاب اسلامی ایران در مدارس خراسان رضوی طنین انداز شد

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان، در مراسم نمادین نواختن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی که به میزبانی دبیرستان دخترانه فرزانگان آموزش و پرورش ناحیه شش مشهد برگزار شد عنوان کرد: امروز و با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مشخص شده که این انقلاب بزرگ از تأثیرگذارترین رویدادهای معاصر جهان بوده که نه تنها رو به افول نرفته، بلکه روز به روز بالنده تر می شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی‌ ایران که با رهبری بی‌نظیر امام خمینی به وقوع پیوست یک انقلاب واقعی و تمام عیار به شمار می‌رود و در این میان نقش رهبری حضرت امام خمینی(ره) در شکل‌گیری نهضت و پیروزی انقلاب اسلامی‌ بسیار برجسته است.

خدابنده با اشاره به برخی از مشکلات ایجاد شده از سوی دشمنان انقلاب اسلامی ایران که با رهبری امام خمینی (ره) و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، از این گذرگاه ها عبور کرده است افزود: کارنامه چهل سال عمر انقلاب، گویای آن است که شاخص های اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی همواره سیر صعودی داشته و آینده روشنی را نوید می دهد.

خدابنده با بیان اینکه رشد چشمگیر در شاخص های متعدد سیاسی، اجتماعی، علمی، صنعتی و بهداشتی و ... در طول چهل سال گذشته در ایران نشان می دهد انقلاب اسلامی به درستی در مسیر پیشرفت و توسعه گام‌ بر می دارد ادامه داد: در حوزه آموزش و پرورش افزایش سرانه فضاهای آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی، ارتقاء سطح پوشش تحصیلی دانش‌آموزان و همچنین کاهش چشمگیر نرخ بی سوادی از جمله مهمترین دستاوردهای نظام در طول چهل سال گذشته است.

وی دهه مبارک فجر را نقطه عطفی برای مردم ایران دانست و گفت: باید تلاش کنیم در این ایام، مردم بیشتر با آرمان های انقلاب اسلامی آشنا شوند و شرایط اجتماعی، سیاسی و فرهنگی اسفناک قبل از انقلاب برای آن ها یادآوری گردیده و با وضعیت کنونی کشور مقایسه شود تا مسیر پیشرفت و توسعه در این چهل سال بعد از انقلاب روشن تر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار