توسط سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مرکز خدمات جامع سلامت نوش آباد به بهره برداری رسید

کاشان ( پانا) - سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با وجود فشارهای ظالمانه که دشمنان ما در قالب تحریم به ایران وارد می‌کنند، اما به گونه‌ای مدیریت می‌کنیم که کوچک‌ترین نگرانی برای تأمین داروی مورد نیاز بیماران عادی و خاص وجود نداشته باشد و به عنوان مسوول سلامت می گویم که مردم کوچک‌ترین نگرانی در مورد تأمین دارو نداشته باشند

کد مطلب: ۸۹۰۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مرکز خدمات جامع سلامت نوش آباد به بهره برداری رسید

به گزارش پانا کاشان سعید نمکی در آیین گشایش مرکز خدمات جامع سلامت شهید اخباری نوش آباد اظهار کرد: باید تلاش کنیم که حق مردم را ادا کنیم و خدمات درمانی و بهداشتی به بهترین شکل و در کمترین زمان به مردم برسد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامیدستاوردهای زیادی داشتیم اما این دستاوردها بدین معنا نیست که در نظام سلامت مشکل نداریم، بلکه باید چالش های نظام سلامت را با همفکری همه برطرف شود.

وی تصریح کرد: پیشگیری همواره مقدم بر درمان بوده و برای جلوگیری از سرطان و مهار کردن دیابت، فشار خون و چاقی باید شیوه زیست مردم را تغییر داد که نیازمند کار بزرگ فرهنگی و تلاش همه شهروندان است.

نمکی با اشاره به سالهای آغاز خدمت خود از درمانگاه نوش آباد گفت: صمیمی ترین، وفادارترین و نجیب ترین مردم را در این خطه داشته ایم که پیشتاز در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بودند و خدمات شهید اخباری و مرحوم علی امینی برای بهداشت و سلامت این شهر فراموش شدنی نیست.

امام جمعه نوش آباد نیز در این آیین گفت: خدمات کارکنان بخش بهداشت و درمان در این شهر ستودنی است اما مرکز شبانه روزی ثامن الحجج نوش آباد بدون پرستار در بخش آقایان دچار مشکل است.

حجت الاسلام سید حسین علوی افزود: فقدان داروخانه شبانه روزی از دیگر مشکلاتی است که شهروندان و گردشگران نوش آباد با آن روبرو هستند که امیدوارم با توجه مسوولان این دو مشکل نیز در این شهر برطرف شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در این مراسم گفت: ساخت پایگاه شهید اخباری نوش آباد در دهه فجر سال 1396 با زیربنای 250 متر مربع آغاز شد و با هزینه چهار میلیارد و 516 میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان در زمان کمتر از یک سال، به پایان رسیده است.

اعظم باقر اظهار کرد: خدمات پزشکی، دندان پزشکی، مامایی، پرستاری، مراقبان سلامت زن و مرد، مشاوره سلامت روان و تغذیه، واکسیناسیون و واحد سلامت محیط و کار را از بخش های این پایگاه خواهد بود.

به گزارش پانا، مرکز جامع سلامت شهید قاسم اخباری نوش آباد با حضور سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همراه با نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران و جمعی از مسوولان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار