فراخوان ایده‏ آزاد اسباب‏ بازی منتشر شد

تهران (پانا) - فراخوان ایده‌آزاد اسباب‌بازی از سوی شورای نظارت بر اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

کد مطلب: ۸۹۰۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان ایده‏ آزاد اسباب‏ بازی منتشر شد

به گزارش روابط عمومیکانون پرورشی، این رویداد به‌منظور گردهمایی طراحان، تولیدکنندگان، دست‌اندکاران، صاحب‌نظران و علاقه‌مندان این حوزۀ اقتصادی و فرهنگی در بهار سال 1398 برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، ایده‌آزاد بهانه‌ای است تا طراحان و ایده‌پردازان عرصه‌ی اسباب‌بازی بتوانند در تعاملی سازنده، بستر رشد و پویایی صنعت اسباب‌بازی را بیش از پیش در کشور فراهم کنند و برای بالندگی این صنعت فرهنگی بزرگ در ایران گام‌های امیدبخشی بردارند.
بر همین اساس پایگاه اینترنتی این رویداد به نشانی www.ideaazad.ir از روز 12 بهمن‏، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، آماده دریافت اطلاعات متقاضیان و تصاویر مربوط به طرح‏ها و ایده‏ها است و ایده‌پردازان و علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد در یک بازه 30 روزه تا روز 12 اسفند 1397 فرصت دارند تا ایده‌های خود را در زمینه اسباب‏بازی به دبیرخانه ارسال کنند.
در عین حال ایده‏ها در مرحله گزینش و انتخاب اولیه با رویکرد هماهنگی ایده با بازار هدف از نظر سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان مورد بررسی قرار گرفته و از میان آن‌ها 40 اثر انتخاب خواهد شد.
هم‌چنین در ادامه دوره آموزشی با هدف توان‌افزایی و آموزش صاحبان ایده برگزار خواهد شد و در نهایت 10 ایده انتخاب شده و در مرحله نهایی ارائه می‌شود.
علاقه‌مندان برای آگاهی اطلاعات بیشتر از چگونگی ارسال آثار و شیوه برگزاری می‏توانند به پایگاه اینترنتی رویداد به نشانی: www.ideaazad.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار