برگزاری کارگاه مشاوره و هدایت تحصیلی منطقه نوخندان

نوخندان (پانا) - کارگاه مشاوره و هدایت تحصیلی ،ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم در منطقه نوخندان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۰۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه  مشاوره و هدایت تحصیلی منطقه نوخندان

کارگاه مشاوره و هدایت تحصیلی و مهندسی کنکور، ویژه دانش آموزان دختر و پسر پایه دوازدهم و کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه دانش آموزان دختر متوسطه اول و دوم با حضور "حافظ" مدرس استانی برگزار شد.

حافظ در کارگاه مشاوره و هدایت تحصیلی گفت: نداشتن آگاهی و علاقه به رشته تحصیلی موجب به وجود آمدن عدم تطابق بین آینده شغل افراد با نیازها و انتظارات میگردد و عواقب سوء ناشی از این مسئله متوجه نظام آموزشی می شود. لذا ارائه راهکارهای مؤثر برای هدایت تحصیلی موجب ارتقای سیستم آموزشی، بازدهی بالای نیروی انسانی میگردد. شناخت رشته ها و علاقه به رشته تحصیلی حس مسئولیت پذیری بالا را به همراه خواهد داشت و این خود نیز منجر به بالا رفته کارایی افراد در ارائه خدمات سامانه سلامت می شود .

هدف کلی از برگزاری کارگاه مهندسی کنکور، بررسی نقش عوامل مؤثر بر هدایت تحصیلی و شغلی دانش آموزان برای انتخاب رشته تحصیلی و شغل آینده خود میباشد.

حافظ در کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، آموزش مهارت های زندگی به فرزندان را اولین واکسن ایمن سازی اجتماع در برابر خطرات اجتماعی دانست و خانواده ، مدرسه و جامعه را مثلث تربیتی نامید و ابراز امیدواری کرد با تعامل این سه نهاد اجتماعی که دائما" از همدیگر در حال تاثیرپذیری و تاثیر گذاری هستند،از بروز و گسترش انواع آسیب های اجتماعی جلوگیری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار