مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی خراسان شمالی :

افتتاح دوسالن سینما در ایام دهه فجر

بجنورد (پانا) -مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی خراسان شمالی : از افتتاح دو سالن سینما و کتابخانه خبر داد واشاره کرد 17 فیلم جشنواره فجر در خراسان شمالی اکران می شود .

کد مطلب: ۸۸۹۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دوسالن سینما در  ایام دهه فجر

حسین فرخنده در نشست خبری با اصحاب خبر و رسانه اظهار کرد: امسال چهارمین دوره اکران فیلم‌های جشنواره فجر در استان است که شاهد اکران ۱۲ فیلم در دو سینما گلشن و عمیق هستیم.

وی در خصوص اکران فیلم‌های سیمرغ پروانه‌ها اظهار کرد: در بخش سیمرغ پروانه‌ها از شنبه ۱۳ بهمن لغایت ۱۷ بهمن در سینما گلشن و در نوبت صبح فیلم‌های این بخش اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: تا پایان سال جاری دو سالن سینما به سالن‌های سینمای استان اضافه می‌شود و سینمایی در مجتمع هتل داریوش و سینمایی در شهر تیتکانلو دو سینمایی است که در پایان سال اضافه می‌شود.

وی برنامه‌های دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد استان را این‌گونه بیان کرد: برنامه‌های حوزه قرآن و عترت در حال برگزاری است و قریب به سه هزار نفر در این برنامه‌ها شرکت کرده‌اند و برنامه شب‌های فرهنگی و هنری خراسان شمالی یکی دیگر از بر نامه‌های این اداره در دهه فجر است که مردمی بودن این برنامه نشان ویژه این مراسم است.

فرخنده در خصوص فضاهای فرهنگی زیرساختی استان اظهار کرد: درزمینه فضای زیرساختی فرهنگی ۱۵ هزار مترمربع فضای فرهنگی داریم که تا پایان برنامه توسعه به ۳۰ هزار مترمربع می‌رسد.

وی در پایان بیان کرد: کتابخانه روستایی ارکان و گریوان در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود و هشت کتابخانه روستایی تجهیز و تحویل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان تحویل داده‌شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار