فردا آخرین مهلت پذیرش بدون کنکور بهمن ۹۷

تهران (پانا) - مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد که مهلت ثبت نام در پذیرش بدون کنکور رشته‌های موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام‌ نور برای نوبت بهمن ۹۷، فردا چهارشنبه ۱۰ بهمن به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۸۸۹۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
فردا آخرین مهلت پذیرش بدون کنکور بهمن ۹۷

حسین توکلی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: بر اساس مصوبه جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذیرش دانشجو در ۱۲ دی ماه ۹۷، پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی پردیس دانشگاه صنعتی شریف در کیش، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌ نور برای بهمن ماه ۱۳۹۷ صرفاً براساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود.

وی افزود: تمامی افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت این مراکز و یا مراجعه حضوری و مستقیم به این مراکز، در این دوره‌ها ثبت نام کنند. داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ ثبت‌نام کرده و یا نکرده‌اند نیز امکان ثبت نام در این مراکز را دارند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ظرفیت پذیرش در این دوره ۳۹۰ هزار نفر در ۸ هزار و ۷۷۱ کدرشته محل دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌ نور است.

توکلی گفت: داوطلبان برای اطلاع از رشته‌‌های تحصیلی و دانشگاه‌ها و موسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند به جداول حاوی اطلاعات رشته‌محل های موسسات آموزشی و همچنین به لینک جستجوی رشته‌محل‌ها در اطلاعیه سازمان سنجش مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار