جشنواره هنر مقاومت از رسانه‌های برتر تقدیر می‌کند

تهران (پانا) - مدیر روابط عمومی پنجمین جشنواره هنرمقاومت از تقدیر از رسانه‌های برتر در مراسم اختتامیه این جشنواره خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۹۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره هنر مقاومت  از رسانه‌های برتر تقدیر می‌کند

به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره هنر مقاومت، امین صافی‌زاده مدیر روابط عمومی پنجمین جشنواره هنرمقاومت با اعلام این خبر گفت: یکی از نقاط برجسته و موثر پنجمین دوره جشنواره هنرمقاومت مشارکت رسانه‌ها در انعکاس اخبار و رویدادهای این جشنواره بود و به پاس قدردانی از زحمات دبیران بخش‌های فرهنگی و هنری، خبرنگاران و عکاسان و جامعه فرهیخته و محترم رسانه، مراتب تقدیر و تشکر خود را از رسانه‌های برتر در مراسم اختتامیه جشنواره به عمل خواهیم آورد.

صافی‌زاده افزود: در مراسم اختتامیه این جشنواره که روز 24 بهمن در سالن شهید بهنام محمدی مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد، از سه رسانه برتر تقدیر و از یک رسانه برتر که بیشترین آمار کمی و کیفی را در انعکاس اخبار جشنواره داشته و در طول یک سال گذشته همراه و همیار ما بوده است، با اهدای جایزه و نشان ویژه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر ویژه خواهیم کرد.

گفتنی است پنجمین جشنواره هنر مقاومت هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 10 بخش «پوستر»، «تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویرسازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی» توسط گروه هنرهای تجسمی روایت فتح؛ با دبیری مسعود نجابتی و دبیری اجرایی سیدمسعود شجاعی طباطبایی، برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه پنجمین جشنواره هنر مقاومت می‌توانند تا تاریخ 24 بهمن جاری؛ در روزهای عادی از ساعت 9 تا 21 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 21 به سالن شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب مراجعه کنند.

همچنین مراسم اختتامیه این جشنواره نیز؛ 24 بهمن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد و در این مراسم از نفرات برتر در بخش‌های مختلف جشنواره با اهدای جوایزی تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار