اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه در سردشت

ارومیه (پانا)- معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت از اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه متنوع به مناسبت ایام الله دهه فجردر این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۸۸۹۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه در سردشت

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پایداری، امنیت، ثبات و آسایش ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدای معظم است.

سرهنگ فصاحت افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی به برکت خون شهدای گرانقدر با رهبری فرزانه و اراده مردم به عنوان یک الگو برای سایر ملل و کشور‌ها تبدیل شده است.

وی بااشاره به اینکه یکی از نقشه‌های شوم دشمنان کمرنگ کردن دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ایجاد ناامیدی ودلسردکردن مردم از نظام است، تصریح کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان و نشان دادن خدمات و دستاورد‌های بی نظیر انقلاب اسلامی و نظام است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی است با شعار محوری افتخار به گذشته و امید به آینده و با تبیین دستاورد‌های داخلی و خارجی انقلاب اسلامی به عنوان یک نظام احیاگر قدرت مردم چالشگر نظام سلطه برنامه‌های متنوعی برای دهه مبارکه فجر در سطح شهرستان پیش بینی، برنامه ریزی و تدوین شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت با بیان اینکه دهه مبارکه فجر با ایام الله فاطمیه تقارن دارد، تصریح کرد: برای اجرای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌ها ۱۱ کمیته تشکیل و در مدت ده روز بیش از ۷۰ عنوان برنامه متنوع و پر محتوا و با اثربخشی کیفی در سطح شهرستان بر حسب روز شمار اجرا می‌شود.

سرهنگ فصاحت هدف از برگزاری مراسمات گرامیداشت دهه مبارکه فجر را انتقال پیام انقلاب و دستاورد‌های انقلاب به نسل جوان و همچنین تبیین ایثار و فداکاری‌های صورت گرفته برای انقلاب عنوان و اذعان داشت: یادواره شهدای معظم، غبار‌ربی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و امام جمعه، عیادت از بیماران افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی از برنامه‌های شاخص و مهم این ایام الله است و به راهپیمایی ۲۲ بهمن منتهی خواهد شد.

وی همچنین به مشارکت پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: باتوجه به مسائل اخیر این حضور گسترده براقتدار نظام و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان می‌افزاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار