رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان اعلام کرد:

برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان

همدان (پانا) - رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان از برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر استان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یادواره شهدای دانش آموز خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۹۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان

مجتبی خدارحمی در گفت و گو با خبرنگار پانا عنوان کرد: تعداد زیادی از دانش آموزان در رشته های مختلف سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دختران شرکت کرده اند.
او با تأکید به این نکته که نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری که در تابستان ۹۸ برگزار می شود اعزام می شوند بیان کرد: در این مسابقات ١٤٤٥ دانش آموز به همراه ٢٤٠ مربی و سرپرست در قالب ١٥٥ تیم در ١١ رشته از ٧ بهمن الی ١٦ اسفند به رقابت می پردازند.
خدارحمی ادامه داد: مسابقات بسکتبال دوره متوسطه دوم با حضور ۷ تیم از نواحی ۱ و ۲ همدان و شهرستان های تویسرکان، ملایر، نهاوند و اسدآباد برگزار شد که در پایان مسابقات، تیم های ناحیه ١ همدان، نهاوند و ملایر به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
خدا رحمی افزود: در مسابقات بسکتبال دانش آموزان دوره متوسطه اول نیز نواحی ۱ و ۲ همدان و شهرستان های تویسرکان، ملایر، نهاوند، اسدآباد، سامن، فامنین و رزن به رقابت با هم پرداختند که در پایان تیم های نهاوند، ناحیه ١و ناحیه ٢ همدان به ترتیب مقام اول تا سوم مسابقات را کسب کردند.
رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش اظهار کرد: این مسابقات به صورت یک روزه و در مجتمع ورزشی برنا همدان برگزار می شود.
او در پایان به برگزاری مسابقات در رشته های کبدی، شطرنج، فوتبال، ژیمناستیک، هندبال، تنیس روی میز، بدمینتون، والیبال، شنا و دو میدانی در مقطع اول و دوم متوسطه اشاره کرد.

معصومه جدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار