سید مجتبی هاشمی: تبیین دستاوردهای نظام از مهمترین وظایف مسؤلان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران از برگزاری بیش از ۴ هزار ویژه‌برنامه فرهنگی هنری و ورزشی دهه فجر با مشارکت تشکل‌های دانش‌آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۹۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: تبیین دستاوردهای نظام از مهمترین وظایف مسؤلان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است

با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مسولان تشکل‌های دانش‌آموزی و در آستانه دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشست هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران برگزار شد.
سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ایجاد امید و نشاط در سطح جامعه را از جمله اهداف فعالیت‌های ویژه دهه فجر عنوان کرد و گفت: تبیین دستاوردهای نظام از مهمترین وظایف مسؤلان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
هاشمی مشکلاتی را که در سطح جامعه خودنمایی می‌کند را فاصله گرفتن از اهداف انقلاب دانست و با اشاره به اینکه باید برای شنیدن مطالبات جامعه، گوش شنوا باشیم افزود: باید در این ایام،آرمان‌ها و اهداف انقلاب برای دانش‌آموزان تبیین شود تا نسل جدید هم همچون نسلهای اول و دوم نسبت به آرمان‌های انقلاب شناخت بیشتری داشته باشند.

در ادامه جلسه مسولان تشکل‌های دانش‌آموزی به تبیین برنامه‌های ویژه دهه فجر امسال پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار