برگزیدگان دهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای معرفی شدند

کاشان ( پانا) - رییس دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان از معرفی رتبه های برتر دهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای با شرکت بیش از یک هزار ورزشکار از 31 استان کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۹۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان دهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای معرفی شدند

احمد اشرفی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: دهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای در پنج رشته ورزشی فوتسال، والیبال و تنیس روی میز در بخش آقایان و والیبال و تنیس روی میز در بخش بانوان در برگزار شد.
وی افزود: در رشته فوتسال که 29 تیم از 31 استان کشور حضور داشتند پس از برگزاری رقابت های دور مقدماتی و مر احل حذفی تیم های تیم های تهران، اصفهان و خراسان رضوی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
وی تصریح کرد: در رشته والیبال آقایان که با حضور 22 تیم برگزار شد تیم مازندران مدافع عنوان قهرمانی این المپیاد ورزشی موفق
شد با شکست گلستان بر روی سکوی اول این مسابقات بایستد و تیم سازمان مرکزی دانشگاه هم سوم شد.
رییس دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان گفت: در رشته تنیس روی میز آقایان با حضور 64 بازیکن که در 16گروه چهار تیمی برگزار شد مهدی عرفانی فرد از گیلان قهرمان، منصور شهرکی از سیستان و بلوچستان نایب قهرمان، یونس محمدی از مازندران و ایرج عبدالهی از فارس به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.
وی افزود: در بخش بانوان و در رشته والیبال 15 تیم شرکت داشتند که تیم کرمان با شکست تیم تهران در فینال این رقابت ها قهرمان المپیاد دهم شد و تیم کهگیلویه و بویراحمد نیز با شکست خراسان جنوبی در دیدار رده بندی در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفت.
اشرفی گفت: در بخش تنیس روی میز بانوان نیز 34 ورزشکار شرکت کردند که در پایان این رقابت ها فاطمه ایزدی از اصفهان در فینال این رقابت ها با برتری مقابل فهبمه رمضانی قهرمان شد و مریم غفاری از زنجان و سمیه عسگرپور ازکرمان به طور مشترک به عنوان نفرات سوم معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار