معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اصفهان: وظیفه آموزش و پرورش،کشف استعداد و هدایت آن در همه سطوح است

اصفهان (پانا) - همایش تجلیل از افتخارآفرینان مسابقات فرهنگی هنری استان اصفهان در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اصفهان: وظیفه آموزش و پرورش،کشف استعداد و هدایت آن در همه سطوح است

مهدی اسماعیلی در همایش تجلیل از افتخار آفرینان مسابقات فرهنگی هنری استان اصفهان ویژه دختران، یادبود چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی( ره) برگزار شد، گفت: فعالیت های آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین که در قالب شش ساحت برای تعلیم و تربیت برنامه ریزی شده در حال اجرا است. یکی از این ساحت ها ، ساحت تربیتی و زیباشناختی هنری است که فعالیت های فرهنگی و هنری زیر مجموعه آن است.

مهدی اسماعیلی ادامه داد: از آنجا که تمامی افراد دارای استعداد نهفته هستند، وظیفه آموزش و پرورش کشف استعداد و هدایت آن است.

وی افزود: زبان هنر برای انتقال عقاید، نظرها و بیان مسایل اجتماعی زبان دیگری است و از اهمیت خاصی برخوردار است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در سال تحصیلی 98-97 با افزایش چشمگیر ثبت نام دانش آموزان روبرو بودیم، بیان کرد: اصفهان ظرفیت بالایی در زمینه هنر دارد و در سال تحصیلی 98-97 ثبت دانش آموز به ۸۷۰ هزار نفر رسید که نسبت به سال تحصیلی گذشته که ۴۵۲هزار نفر بود، رشد قابل توجهی داشت که این نشانه هنرپرور بودن اصفهان است.

اسماعیلی تاکید کرد: جامعه‌ ما به دختران شاد و موفق نیاز دارد و تلاش نمایید تا در همه ابعاد زندگی موفقیت کسب کرده زیرا انسان تک بعدی موفق نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار