باشگاه ووشو شهید جوزی روستای غلامویس افتتاح شد

زنجان (پانا) - سرپرست اداره آموزش وپرورش منطقه بزینه رود در حاشیه این مراسم در گفت و گو با واحد روابط عمومی این اداره ضمن مهم دانستن پرداختن به فعالیت های ورزش در کنار درس گفت، پرداختن به فعالیت های ورزشی برای تندرستی امری ضروری است و توجه صرف به مسائل آموزشی رویکردی اشتباه است.

کد مطلب: ۸۸۹۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
باشگاه ووشو شهید جوزی روستای غلامویس افتتاح شد

باشگاه ووشوی شهید جوزی روستای غلامویس با حضور احمد کردلو، سرپرست اداره آموزش وپرورش، غلامرضا خدابنده لو، معاون پشتیبانی وتوسعه مدیریت اداره آموزش و پرورش منطقه بزینه رود و حسین رجبی، رئیس اداره آبفا شهر زرین رود افتتاح شد.

احمد کردلو، سرپرست اداره آموزش وپرورش منطقه بزینه رود در حاشیه این مراسم در گفت و گو با واحد روابط عمومی این اداره ضمن مهم دانستن پرداختن به ورزش در کنار درس گفت: «پرداختن به فعالیت های ورزشی برای تندرستی امری ضروری است و توجه صرف به مسائل آموزشی رویکردی اشتباه است؛ به همین دلیل بزرگان همیشه در کنار تعلیم از تربیت نیز یاد کرده اند که یکی از ابعاد تربیت، همان تربیت بدنی است».

وی در ادامه از زحمات کلیه اشخاصی که در افتتاح و راه اندازی باشگاه ووشو شهید جوزی روستای غلامویس نقش داشته اند قدر دانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار