شاهکار مردم یتیم نواز قم فقط در ۹ ماه

تحقق 107 درصدی برنامه اکرام ایتام و محسنین

قم (پانا)- با کمک بیش از 7 میلیارد تومانی حامیان، طی 9 ماه اول امسال سهم ایتام و فرزندان طرح محسنین، 7 درصد بیشتر از برنامه کل سال شد.

کد مطلب: ۸۸۹۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تحقق 107 درصدی برنامه اکرام ایتام و محسنین

علی شهبازی نیا معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم، با بیان اینکه 16000 حامی فعال در این استان چتر حمایتی خود را بر سر 4500 یتیم و فرزندان طرح محسنین نگه دارند گفت: این حامیان در 9 ماهه نخست امسال بیش از 7 میلیارد و 977 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: اگرچه هنوز سه ماه از سال باقیمانده است ولی برنامه عملیاتی ستاد اکرام و محسنین این نهاد در قم هفت درصد جلوتر از برنامه پیش بینی شده است.
معاون توسعه مشارکتهای مردمی با بیان اینکه حامیان در 9 ماهه نخست سال گذشته حدود 6 میلیارد و 193 میلیون تومان مشارکت داشتند افزود: در سال 97 کمک های حامیان با رشد 29 در صدی به بیش از 7 میلیارد و 977 میلیون تومان رسیده است.
شهبازی نیا با اشاره به اینکه علاوه بر کودکان یتیم خانواده هایی هستند که سرپرست آنها به دلیل کهولت سن، بیماری و ازکارافتادگی و دلایل دیگر توان اداره زندگی را ندارند بیان کرد: این خانوارها در قالب طرح محسنین این نهاد هستند و مردم وخیران می‌توانند با انتخاب یک یا چند خانواده به آنها کمک کنند.
وی با اشاره به اینکه کودکان یتیم استان قم ماهیانه 350 هزار تومان و فرزندان خانوارهای طرح محسنین 75 تومان دریافت می کنند گفت: این سرانه در کشور بیش از استانهای دیگر است ولی به دلیل شرایط اقتصادی فعلی و مشکلات متعدد این خانوار ها، از مردم و خیران تقاضا داریم، این نهاد را بیشتر از گذشته یاری کنند.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم، خیران استان نیز می‌توانند کمک‌های خود را به شماره شماره کارت 6104337770099438 بانک ملت واریز کنند و یا کمک‌های غیر نقدی خود را در قالب تأمین مواد غذایی، خدمات مسکن، کمک‌هزینه‌ درمانی و تحصیلی به این کودکان ارائه دهند.
وی همچنین خاطر نشان کرد: مردم نیکوکار با شماره گیری #3*025*8877* از طریق تلفن همراه نیز می توانند به نیازمندان استان قم کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار