شهادت دو مامور نیروی انتظامی در حادثه تیراندازی سربندر خوزستان + عکس

پانا (یاسوج) - دیشب ساعت ۳۰؛۰۰ بامداد، تیراندازی افراد ناشناس به خودروی نیروی انتظامی در سربندر، منجر به شهید شدن دو سرنشین خودروی نیروی انتظامی شد.

کد مطلب: ۸۸۹۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
شهادت دو مامور نیروی انتظامی  در  حادثه تیراندازی سربندر خوزستان + عکس

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: یک تیم از استان برای بررسی و شناسایی عوامل این حمله به شهرستان سربندر اعزام شده است.

علی‌حسین حسین‌زاده تصریح کرد: تروریستی بودن این حمله توسط عوامل امنیتی در دست بررسی است و به محض مشخص شدن جزئیات بیشتر این حمله، آن را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

به گفته سرهنگ قاسم پور معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان: مقارن ساعت ۳۵ دقیقه بامداد شنبه گشت خودرویی سمند کلانتری ۱۳ بندر امام خمینی به سراکیپی ستوان یکم الله نظر صفری و رانندگی سرباز وظیفه محمدرضا رفیعی نسب در بلوار آیت الله خامنه ای شهر بندر امام خمینی جنب اداره برق در حال گشت زنی بوده که از سمت پشت و بغل سمت راننده مورد هدف تیر سلاح جنگی کلاش سرنشینان یک خودروی پژو خاکستری رنگ قرار گرفته و سرباز وظیفه فوق الذکر به فیض شهادت نائل و ستوانیکم صفری جهت مداوای بیشتر به بیمارستان حاج معرفی بندرماهشهر انتقال یافت اما تلاش تیم پزشکی موثر نبوده و وی بر اثر جراحات وارده به شهادت رسید. تلاش همه جانبه برای شناسائی و دستگیری عاملین این حادثه آغاز شده و تا حصول نتیجه ادامه دارد.

ستوان یکم الله نظر صفری فرزند طایفه جلیل از استان کهگیلویه و بویراحمد است.

شهید ستوان یکم الله نظر صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار