عبدالرسول کریمی: یکی از جنبه های شخصیت افراد هویت شغلی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهرا ن گفت: یکی از سیاستهای اداره کل مبتنی بر سند تحول بنیادین استفاده از مهارتهای دانش آموزان در دو جنبه مهارتهای زندگی و مهارتهای فنی است .

کد مطلب: ۸۸۸۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرسول کریمی: یکی از جنبه های شخصیت افراد هویت شغلی است

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران که در هنرستان دخترانه مولوی منطقه 10 تهران با حضور مدیران هنرستانهای فنی و کاردانش و دانش آموزان و مدیریت منطقه و معاون پرورشی و تعدادی از مسئولین منطقه که به مناسبت افتتاح فعالیت های دستی دانش آموزان به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شده بود اعلام کرد: یکی از مؤلفه های شخصیت افراد هویت شغلی می باشد و افرادی که با بصیرت و بینش، شغل خود را انتخاب می کنند آرامش بیشتری دارند.

کریمی افزود: یکی از سیاستهای اداره کل مبتنی بر سند تحول بنیادین استفاده از مهارتهای دانش آموزان در دو جنبه مهارتهای زندگی و مهارتهای فنی می باشد و باید تلاش کنیم تا می توانیم دانش آموزان را درگیر فعالیتهای مختلف مهارتی کنیم که یکی از این نکات بحث ایران مهارت می باشد. در هنرستانها هم باید سعی کنیم محیطی امن و آرام فراهم کنیم تا دانش آموزان بتوانند دست سازه های خود را در معرض دید قرار دهند تا به هویت مطلوب و بالنده بودن دست یابند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: باید کانونها را محیطی قرار دهیم که با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید کالای داخلی شرایطی فراهم شود که نمایشگاههای دائمی برای دانش آموزان ایجاد شود و حتی تولیدات خود را در معرض دید و فروش قرار دهند و حمایت همه جانبه ای داشته باشیم. مدیران هم سعی کنند دانش آموزان را به هنرستانها و کانونها برده تا بتوانند رشته های مختلف را شناخته و با آگاهی اقدام به انتخاب رشته نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار