با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

آیین نمادین افتتاحیه اولین زمین چمن مصنوعی بیمه معلم در استان

مشهد (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، مدیر عامل شرکت بیمه معلم، آیین نمادین افتتاحیه اولین زمین چمن مصنوعی بیمه معلم در استان (طرح اکسیر) برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۸۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین نمادین افتتاحیه اولین زمین چمن مصنوعی بیمه معلم در استان

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در مراسم افتتاح این پروژه که در آموزش و پرورش ناحیه شش مشهد قرار دارد گفت: معلمی در جامعه یک شغل اساسی و بنیادی است و کسی که این کار مقدس و ماندگار را انجام می دهد دائما در حال عبادت خداوند است بویژه شما آموزگاران ابتدایی که وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزانی را برعهده دارید که دارای فطرت و قلبی پاک و خدایی هستند و این کار شما را مقدس تر و ارزشمندتر می کند.

خدابنده ادامه داد: کار آموزگاران در آموزش و تربیت دانش آموزان مقطع ابتدایی بسیار حائز اهمیت است چون انگاره های ذهنی دانش آموزان در این سن شکل می گیرد و آینده آن ها در همین دوران ساخته می شود.

وی افزود: براساس اسناد بالادستی رسالت ما اجرای سند تحول بنیادین است و در این سند تعلیم و تربیت تمام ساحتی مدنظر قرار گرفته است و لازمه اجرای آن فاصله گرفتن و دوری از حافظه محوری و آموزش مطلق و حرکت به سمت مسائل پرورشی، تربیتی و اخلاقی است و اگر اخلاق در جامعه حاکم شود و جامعه اخلاق مدار گردد بسیاری از مشکلات اجتماعی حل خواهد گشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن اشاره به بیست و چهارمین سالگرد تاسیس بیمه معلم گفت: این بیمه در بین 30 شرکت بیمه ای کشور از حیث مشتری مداری و رضایت مندی جزء سه شرکت برتر بیمه ای شناخته شده است و حجم مراجعه به این بیمه رو به افزایش است و در حال حاضر در سطح استان خراسان رضوی قریب به 200 دفتر نمایندگی مشغول به خدمت رسانی به فرهنگیان و دانش آموزان استان می باشند.

خدابنده اظهار کرد: آموزش و پرورش و بیمه معلم در بسیاری از طرح های مشترک همکاری و مشارکت دارند که از آن جمله عیادت و رسیدگی از بیماران صعب العلاج فرهنگی یک اقدام نیکو و شایسته در جهت کمک رسانی به این عزیزان است که باید گسترش یابد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بیمه معلم به منظور اینکه فرهنگ بیمه ای در بین خانواده ها و دانش آموزان نهادینه شود طرح جدیدی تحت عنوان اکسیر را اجرایی کرده است که در جهت تحصیل بدون آسیب دانش آموزان گام برمی دارد و در این راستا بیمه معلم دو زمین چمن مصنوعی را در مدارس آموزش و پرورش استان جهت استفاده دانش آموزان ساخته است.

قابل ذکر است در انتهای این مراسم نیز محمد ابراهیم تحسیری مدیر عامل شرکت بیمه معلم گفت: شرکت بیمه معلم جزء 100 شرکت برتر ایران قرار گرفته و تلاش و کوشش همه همکاران در بیمه معلم این بوده که بتواند رضایت مندی جامعه فرهنگیان را بوجود آورد.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار و 500 نماینده بیمه در سراسر کشور داریم و تلاش داریم روز به روز خدمت رسانی خود را ارتقاء ببخشیم و در همین راستا طرح اکسیر را در سطح کشور گسترش می دهیم و این طرح را جهت خدمت به جامعه دانش آموزی در جهت ارتقاء فرهنگ بیمه ای ادامه خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار