مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب باید با شور و زیبای خاصی برگزار شود + تصاویر

پانا (یاسوج) - مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان تاکید کرد، مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب باید با شور و زیبای خاصی برگزار شود.

کد مطلب: ۸۸۷۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب  باید با شور و زیبای خاصی برگزار شود + تصاویر

صبح امروز جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با دستو کار پیگیری مصوبات جلسه گذشته، واگذاری امور فرهنگی سرویس مدارس به سازمان دانش آموزی و برگزاری مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب و با حضور مدیر کل، معاون پرورشی، معاون پشتیبانی، معاون تربیت بدنی و رئیس انجمن و اولیاء اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیر سازمان دانش آموزی و سایر اعضاء در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

دبیر شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی در ابتدای جلسه به تشریح مصوبات جلسه گذشته شورای برنامه ریزی پرداخت و گفت: ایجاد راهبرد انگیزشی و ترغیبی در اعضاء و مربیان پیشتاز، برگزاری دوره آموزشی و توانمندسازی مربیان تشکیلات، نظارت و ساماندهی بوفه های مدارس از مهم ترین مصوبات جلسه گذشته بود که اجرایی شدند.

سید نظام مرادی با اشاره به کسب رتبه اول کشوری در سامانه جذب پیشتازان، بیان کرد: سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با جذب 22 هزار دانش آموز و هزار 113 مربی برای اولین بار موفق به کسب رتبه نخست در بین 32 استان کشور شد.

رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مانور تشکیلات یاوران انقلاب با حضور 500 دانش آموز خبر داد و گفت: این مانور در روز 14 بهمن همزمان با سراسر کشور در سالن پوریا ولی شهر یاسوج با حضور مهمانانی از استان و سازمان دانش آموزی مرکز برگزار می شود.

مرادی ابا اشاره به اینکه هماهنگی لازم با مدارسی که باید در این جشن شرکت کنند بعمل آمده،گفت: از ظرفیت دانش آموزان دختر پیشتاز متوسطه اول و دوم جهت حضور در این مانور استفاده خواهیم کرد.

او با بیان اینکه مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب به منظور نمایان ساختن انسجام تشکیلاتی پیشتازان برگزار می شود، گفت: دانش آموزان در این روز برنامه های جذاب و متنوعی از قبیل حمل قرآن ،گارد پرچم،میثاق سازمانی، سرود،مسابقه و فریادهای شادی، امداد و نجات و مخابره با پرچم را اجرا می کنند.

در ادامه رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان از مدیر سازمان دانش آموزی جهت اجرای برنامه های منظم و حضور فعال دانش آموزان پیشتاز در عرصه های مختلف تقدیر و تشکر کرد،گفت: تقویت سازمان دانش آموزی و ارتقای کمی و کیفی آن تأثیر مستقیم در پیشرفت دانش آموزان در برنامه های علمی، اعتقادی، اجتماعی دارد.

هادی زارع پور با اشاره به جشن چهل سالگی انقلاب گفت: برنامه های آموزش و پرورش منحصر به دهه مبارک فجر نبوده و ما از مهر ماه به بعد برنامه های متعددی را با رویکرد چهل سالگی انقلاب اجرا کردیم.

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمدخطاب به مدیر سازمان دانش آموزی جهت هر چه بهتر برگزار کردن مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب، گفت: پیشنهاد می شود از حضرت آیت الله ملک حسینی رئیس ستاد بزرگداشت چهل سالگی انقلاب، استاندار نایب رئیس و روسای کمیته های 24 گانه ستاد دعوت بعمل بیاید.

در پایان این جلسه رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان اعتبار نامه پیمان آوخ نماینده دانش آموزان پسر کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دانش آموزی کشور و مشاور مدیر کل آموزش و پرورش را به وی اعطاء نمود و گفت: امیدوارم این دانش آموز در نقش وظیفه ای که بر عهده گرفته به شایستگی ظاهر شود و بتواند در همه جلسات شورای برنامه ریزی حضور فعال داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار