جلسه نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب درآموزش و پرورش مسجدسلیمان

مسجدسلیمان ( پانا) جلسه نکوهداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در آموزش و پرورش مسجدسلیمان با محوریت بصیرت افزایی انجام شد.

کد مطلب: ۸۸۷۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب  درآموزش و پرورش  مسجدسلیمان

در این جلسه که با حضور مدیر آموزش و پرورش ، معاونین و سایر کارکنان اداری برگزار شد ؛جانمراد داودی مدیراداره آموزش و پرورش گفت : مردم ما مردم هوشیاری هستند و در مقابل تمام توطئه ها خواهند ایستاد‌.

او ادامه داد :ما باید برنامه ریزی کنیم تا ارزشهای انقلاب را به جامعه دانش آموزی انتقال دهیم و پیرامون خدمات ارزنده ی انقلاب روشنگری کنیم و به اطلاع مردم برسانیم ، تا انشاالله باز هم نقشه دشمن با شکست مواجه شود.

او افزود: بهترین ابزار جهت انتقال ارزشهای نظام ،جامعه دانش آموزی است که در دست ما هستند و دشمن جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است؛ لذا ما به عنوان پرچم دار مسائل فرهنگی وظیفه ی سنگینی بر دوش داریم که به امید خدا با برنامه ریزی منسجم و آگاهانه ،ارزشهای انقلابهای دشمن با بصیرت عمل کرده اند .

ما باید برنامه ریزی کنیم تا ارزشهای انقلاب را به جامعه دانش آموزی انتقال دهیم و پیرامون خدمات ارزنده ی انقلاب روشنگری کنیم و به اطلاع مردم برسانیم ، تا انشاالله باز هم نقشه دشمن با شکست مواجه شود.

او افزود: بهترین ابزار جهت انتقال ارزشهای نظام ،جامعه دانش آموزی است که در دست ما هستند و دشمن جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است؛ لذا ما به عنوان پرچم دار مسائل فرهنگی وظیفه ی سنگینی بر دوش داریم که به امید خدا با برنامه ریزی منسجم و آگاهانه ،ارزشهای انقلاب را به جامعه دانش آموزی که اینده سازان کشور عزیزمان هستند انتقال دهیم .

در ادامه جلسه دستور العمل نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی توسط علی عیدی وندی معاونت پرورشی شرح داده شد و برنامه های پیشنهادی حوزه ی خود را مطرح کرد و دیگر حاضرین نیز جهت باشکوه تر شدن این روز ملی پیشنهاداتی را ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار