مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گردهمایی سرگروه های آموزشی متوسطه اول خوزستان :

توانمند سازی معلمان راهکاری برای توسعه کیفیت آموزشی

اهواز (پانا) -مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گردهمایی سرگروه های آموزشی متوسطه اول خوزستان ، نقش هدایت کنندگی مسائل آموزشی را از جمله اهداف این گروه ها دانست.

کد مطلب: ۸۸۷۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
توانمند سازی معلمان راهکاری برای توسعه کیفیت آموزشی

سید جاسم موسوی اصل ، در گردهمایی سرگروه های آموزشی مقطع متوسطه اول خوزستان با اشاره به نقش نظارتی گروه های آموزشی در جهت ارتقای کیفیت آموزش ؛ گفت : برقراری تعامل و ارتباط سازنده بین دبیران و با جلب مشارکت آنان در فرآیند تعلیم و تربیت ،‌ استفاده از تجارب و اطلاعات علمی ،‌ آموزشی و حرفه ای دبیران در رابطه با روش های تدریس و بررسی کتب درسی ؛ تقویت زمینه تحقیق و پژوهش در زمینه بررسی مسائل آموزش و پرورش از جمله وظایف مهم گروه های آموزشی است.

وی اصلاح روند های تدریس محتوای آموزشی را از جمله اقدامات مهم گروه های آموزشی دانست و تصریح کرد : گروه های آموزشی با نگاهی تخصصی نقش هدایت گری را در روند آموزش برعهده دارند .

موسوی اصل با بیان اینکه آنچه که باید مد نظر گروه های آموزشی قرار گیرد ، توانمند سازی معلمان است ، افزود : تقویت روش ها و مهارت های تدریس معلمان باید به عنوان یک اولویت مورد توجه گروه های آموزشی قرار گیرد .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به جایگاه مهم گروه های آموزشی در فعالیت آموزشی این ناحیه ، خاطرنشان کرد : همواره در تصمیم گیری هایی آموزشی ، نظر و گزارش گروه های آموزشی را مد نظر قرار داده ایم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار