رییس آموزش و پرورش ناحیه ۴ قم

حضور موثر فرهنگیان بسیجی نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند

قم(پانا)- رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار قم گفت: حضور اثربخش و گسترده فرهنگیان بسیجی در عرصه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب و آنان را خوار و ذلیل خواهد کرد.

کد مطلب: ۸۸۶۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور موثر فرهنگیان بسیجی نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند

«علی فیض» در آیین اختتامیه دوره توانمندسازی مربیان و سرگروه های حلقه های تربیتی صالحین نواحی یک و چهار که ظهر امروز در سالن اجتماعات مدرسه میثم تمار برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: تفکر و روحیه بسیجی در نظام اسلامی بسیار حائز اهمیت و از برکات ارزشمند آن است.
وی افزود: بخصوص در وضعیت کنونی که در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب هستیم و همه دشمنان اسلام به طور سازمان یافته و با حداکثر تلاش در صدد هستند به دستاوردهای انقلاب ضربه بزنند، نقش تفکر بسیج نقشی ماندگار و اثربخش خواهد بود.
رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 قم ادامه داد: دشمن ساکت نمی نشیند هر روز دنبال طرح ریزی نقشه هایی خاص با هزینه هایی هنگفت است اما هر جا بسیج حضور داشته باشد، نقشه های دشمن نقش بر آب می شود.
وی تاکید کرد: در همین راستا حضور و نقش آفرینی فرهنگیان بسیجی بسیار حائز اهمیت است زیرا می توانند در واحدهای آموزشی با ترویج آرمان ها و دستاوردهای انقلاب دشمنان را مایوس نمایند.
یادآور می شود: دوره آموزشی توانمندسازی مربیان و سرگروه های حلقه های تربیتی بسیج فرهنگیان نواحی یک و چهار قم به مدت 20 ساعت ضمن خدمت با حضور محمدرضا شکوریان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم و مدیران و فرهنگیان عضو کانون های بسیج شهید رجایی و شهدای فرهنگی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار