نشست کتاب خوان های مدرسه ای در دبیرستان فرزانگان شهدای اردکان

یزد (پانا) - نشست کتاب خوان های مدرسه ای با حضور هادی مقیمی، فرماندار، کرمانیان، معاون فرمانداری، محمد اشرافیان، مدیر آموزش و پرورش اردکان، و شهناز هاتفی، رئیس اداره استعداد های درخشان یزد، در دبیرستان دخترانه شهدا‌ی اردکان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۶۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست کتاب خوان های مدرسه ای در دبیرستان فرزانگان شهدای اردکان

به گزارش پانا، کتابخوانی، شعر و ادبیات، دنیایی است که هر فردی از دیار ایران زمین، ناخودآگاه به آن علاقه دارد، که این ویژگی در همه ما ایرانی‌ها مشترک است و هر یک از ما حداقل چند بیت شعر از بزرگان ادبیات ایران را از حفظ داریم.

این ویژگی باعث شد تا گروهی از علاقه‌مندان و دانش آموزان دبیرستان فرزانگان شهدای اردکان نشستی را تحت عنوان "کتابخوان های مدرسه ای" برگزار کنند.

در این نشست که با هدف بهره مندی علاقه مندان به کتابخوانی شکل گرفت، ابتدا دانش آموزان تجارب خود را از مطالعه ی کتابهای مورد علاقه اشان بیان کردند.

پس از معرفی کتب مختلف، اجرای شاهنامه خوانی توسط دانش آموز "نرگس عندلیب" از دیگر برنامه ها ی این جلسه بود.

در پایان این نشست نیز به ارائه کنندگان کتاب، به رسم یادبود لوح تقدیر و هدیه ای تقدیم شد.

گفتنی است سلسله نشست های کتابخوانی با هدف بهره مندی علاقه مندان به کتابخوانی و تمامی اقشار جامعه از کتاب در کتابخانه ها و مدارس برگزار می شود.

در این جلسات کتابداران، نویسندگان، شخصیت های فرهنگی عضو کتابخانه، اعضای کتابخانه های عمومی و سایر علاقه مندان به معرفی کتابهای خوانده شده خود می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار