نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

تیم مدیریتی آموزش و پرورش استان بوشهر باعث شکوفایی و ارتقای بسیار خوبی در سطح استان شده است

بوشهر(پانا)_نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مدیریتی آموزش و پرورش استان بوشهر باعث شکوفایی و ارتقای بسیار خوبی در سطح استان شده است و امیدواریم روزی برسد که در سطح کشور درخشش بسیار بالایی داشته باشیم.

کد مطلب: ۸۸۶۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تیم مدیریتی آموزش و پرورش استان بوشهر باعث شکوفایی و ارتقای بسیار خوبی در سطح استان شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، محمدباقر سعادت در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر در مرکز رفاهی-آموزشی استاد نبوی بوشهر با تاکید بر اینکه واژه فرهنگی بسیار واژه مهمی است اظهار داشت: اگر تمام مدیران و دستگاه های اجرایی، قضایی و قانون گذاری ما منش فرهنگی داشته باشند جامعه ای بسیار پیشرفته و مدرن خواهد بود.

سعادت با اشاره به اینکه اگر امروز دانشگاه قوی در کشور داریم بر مبنای آموزش و پرورش قوی بوده است ادامه داد: آموزش و پرورش دارای اهمیت بسیار زیادی است و همه باید برای تقویت برنامه‌های تعلیم و تربیت تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش قوی باعث توسعه و پیشرفت در همه حوزه‌ها می‌شود، یادآور شد: آموزش و پرورش در حوزه اقتصاد، ورزش، فرهنگ و هنر و تمام حوزه ها بسیار مهم است و بنیاد هر جامعه‌ای آموزش و پرورش است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تیم مدیریتی آموزش و پرورش استان بوشهر باعث شکوفایی و ارتقای بسیار خوبی در سطح استان شده است و امیدواریم روزی برسد که در سطح کشور درخشش بسیار بالایی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر از استان‌های پیشتاز در زمینه آموزش نوین بوده است، تصریح کرد: استان بوشهر سابقه دیرینه و درخشانی در آموزش و پرورش جدید در کشور دارد.

سعادت با اشاره به وضعیت فعالیت آموزش و پرورش دشتستان، خاطرنشان کرد:‌ شورای آموزش و پرورش دشتستان توانسته مقام اول در استان بوشهر را کسب کند و شاهد فعالیت‌های بسیار خوبی در این شهرستان بوده‌ایم.

وی با اشاره به کسب موفقیت های شهرستان دشتستان در زمینه علمی افزود: کسب ۷۵ رتبه زیر هزار کنکور سراسری در شهرستان دشتستان و برترین بودن در کسب رتبه های زیر هزار در استان برای پنجمین سال پیاپی از موفقیت های شهرستان بوده است.

سعادت ادامه داد: کسب 3 مدال برنز کشوری در مسابقات فناوری نانو و انتخاب پژوهشگاه متقین برازجان، کسب عنوان پژوهشگر جوان استان، مقام برتر کشوری توسط معلمان دشتستان در طرح‌های پژوهشی، کسب دو مقام کشوری در زمینه مقالات علمی رشته ریاضی و شیمی توسط معلمان دشتستان، مقام اول استان در طرح علمی جابربن حیان و راهیابی به مرحله کشوری در پژوه تولید برق از موانع خیابانی از دستاوردهای آموزش و پرورش دشتستان در زمینه علمی بوده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با این اشاره به اینکه این دستاوردها افتخاری برای دشتستان است اضافه کرد: کسب نائب قهرمانی فوتسال دانش آموزان در مرحله کشوری، کسب 8 مقام اول و مدال طلای ورزشی دوره های مختلف تحصیلی در استان ، کسب مقام قهرمانی دو میدانی کشور توسط کانون شهدای دشتستان بخشی از افتخارات آموزش و پرورش دشتستان در حوزه ورزشی است. است.

وی در پایان با اشاره به برنامه ریزی شورای آموزش و پرورش دشتستان با همکاری فرماندار، امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش شهرستان که باعث کسب رتبه در استان شد افزود :کسب 7 مقام برتر کشوری در زمینه انجمن اولیا و مربیان، 2 مقام برتر کشور در کتابخوانی و تک نوازی و بیش از صد عنوان برتر استانی از اتفاقات بسیار مثبت دشتستان است که دستاوردهای شورای آموزش و پرورش شهرستان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار