رئیس اداره راهداری بشرویه : اجرای عملیات تبدیل ۴ آبنما به پل در راه‌های روستایی بشرویه

بشرویه (پانا) ـ رئیس اداره راهداری بشرویه از اجرای عملیات تبدیل ۴ دستگاه آبنمای بزرگ به پل در راه های روستایی بشرویه خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۶۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره راهداری بشرویه : اجرای عملیات تبدیل ۴ آبنما به پل در راه‌های روستایی بشرویه

محمد خیری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از اجرای عملیات تبدیل ۴ دستگاه آبنمای بزرگ به پل در محور‌های روستایی بشرویه- رقه، رقه - ارسک و غنی آباد- نیگنان و محل سیل بند بشرویه در حوزه استحفاظی شهرستان بشرویه خبر داد.

او افزود: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محور‌های مواصلاتی بشرویه و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، تبدیل ۴ دستگاه آبنما به پل در راه‌های روستایی در دست اجرا است.

خیری گفت: این پروژه‌ها به صورت پیمانی و از تیر ماه ۱۳۹۷ عملیات اجرایی آن آغاز شده و در حال حاضر سه دستگاه آن به اتمام رسیده و پل سیل بند در حال اجرا است که برای اجرای این عملیات جمعا ۲ هزار و ۷۵۰ میلیون ریال از محل طرح‌های عمرانی اعتبارات بهبود وضعیت عبور و مرور راه‌ها و سایر اعتبارات قرارداد منعقد شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه افزود: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی بشرویه است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محور‌های اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای آسفالت این محورها، موجب ترغیب در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد و با اجرای این گونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت.

او گفت: از ابتدای سال جاری عملیات روکش آسفالت ۵/۵ کیلومتر در محور بشرویه- ارسک و همچنین تعریض و روکش آسفالت گرم در محور بشرویه- طبس به طول ۱/۱ کیلومتر در دوباند رفت و برگشت و جدا سازی آن با نصب گاردریل انجام و در هفته دولت سال جاری افتتاح و به بهره برداری رسیده و در آبان ماه نیز ادامه مسیر بشرویه- طبس به طول ۲/۴ کیلومتر روکش آسفالت آن انجام و به بهره برداری رسیده است.

خیری رسیدگی مناسب به راه‌های اصلی و فرعی و روستایی شهرستان بشرویه را نیازمند اعتبارات استانی بیشتر عنوان نمود که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محور‌های حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌نماید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه در خصوص پروژه‌های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه افزود: پروژه روشنایی تقاطع مسجد ابوالفضل (ع) و تقاطع سه راهی ارسک در محور بشرویه و روکش آسفالت ۶ کیلومتر در محور‌های روستایی حوزه این شهرستان از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه است که در سال جاری عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

او گفت: بشرویه دارای بیش از ۶۰۰ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محور‌ها و نیز اولویت بندی آن‌ها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه استحفاظی اقدام می‌گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار