دیدار صمیمی مدیر آموزش و پرورش مراغه با دانش آموزان بسکتبالیست مقام آور استان آذربایجان شرقی

مراغه (پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه با دانش آموزان بسکتبالیست مقام آور استانی این شهرستان دیدار صمیمی نمود.

کد مطلب: ۸۸۶۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار صمیمی مدیر آموزش و پرورش مراغه با دانش آموزان بسکتبالیست مقام آور استان آذربایجان شرقی

جلیل اسلامی صبح سه شنبه در دیدار صمیمی با دانش آموزان بسکتبالیست دبیرستان های شاهد امام صادق (ع) و شاهد شهید دوستان این شهرستان که موفق به کسب مقام های اول و دوم استانی شده اند ،گفت:آموزش و پرورش پایه و اساس ورزش قهرمانی است و در آن استعداد های ورزشی شناسایی می شود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت مراغه افزود : یکی از ویژگی های ورزشکاران ،داشتن روحیه اخلاق مداری و جوان مردی است.

وی موفقیت در تحصیل و کسب موقعیت را از دیگر ویژگی های ورزشکاران نام آور دانست و ادامه داد : علاوه بر موفقیت یک دانش آموز ورزشکار در میادین ورزشی ،در عرصه تحصیل نیز آینده برای آن ها روشن است.

رییس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز در این مراسم گفت: ورزش یکی از مهمترین ارکان تامین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی حوزه های فرهنگی و اجتماعی به شمار می رود.

مهدی نوایی به اهمیت توجه به ورزش دانش آموزی اشاره و اظهار کرد : اگر به دنبال توسعه ورزش قهرمانی هستیم ،بایستی به ورزش دانش آموزی توجه ویژه ای شود.

در ادامه این دیدار ،از مسئولین و دانش آموزان بسکتبالیست دبیرستان های شاهد امام صادق (ع) مراغه که موفق به کسب مقام قهرمانی استان شده اند و همچنین از مسئولین و دانش آموزان بسکتبالیست دبیرستان شاهد شهید دوستان این شهرستان که نایب قهرمان مسابقات استانی هستند ،تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار