سرپرست معاونت پژوهش آموزش و پرورش خراسان جنوبی :برگزاری 40 دوره ضمن خدمت برای فرهنگیان سربیشه

بیرجند ( پانا ) ـ سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی بااعلام این خبرافزود: تا پایان سال تحصیلی جاری 40دوره آموزشی به میزان 25 هزار و 400 نفر ساعت به صورت حضوری و غیر حضوری برای فرهنگیان شهرستان سربیشه برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۸۵۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست معاونت پژوهش آموزش و پرورش خراسان جنوبی  :برگزاری 40 دوره ضمن خدمت برای فرهنگیان سربیشه

مجتبی لاری سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: ارتقای توانمندی های شغلی و حرفه ای فرهنگیان استان و بروز رسانی اطلاعات معلمان در فرایند تعلیم و تربیت و یکی از رویکردهای آموزش و پرورش در این زمینه است.

او با اشاره به برگزاری 28 دوره آموزشی ضمن خدمت برای فرهنگیان این شهرستان اضافه کرد: در این دور ه های آموزش 450فرهنگی زن و مرد سربیشه ای شرکت کردند و آموزش های لازم را به میزان 13 هزارو 400 نفر ساعت به صورت حضوری و غیر حضوری فرا گرفتند.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که نخستین کارگاه توانمند سازی مربیان و معاونین پرورشی سربیشه برگزار شد، تصریح کرد: در این کارگاه 300 نفر از معاونین و مربیان پرورشی، مشاورین و دبیران درس سبک زندگی شرکت کردند.

لاری، ارتقای توانمندی های معاونین و مربیان پرورشی، مشاورین و دبیران درس سبک زندگی اسلامی، آشنایی آنان برای موثر در جشنواره الگوهای برتر تدریس و تجارب برتر تربیتی با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد را از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار