توضیحات رییس آموزش و پرورش ناحیه 3شیراز در خصوص قتل دانش آموز شیرازی

شیراز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز با اشاره به اینکه ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۱۹ دی ماه متاسفانه یکی از دانش اموزان دبیرستان ارسنجانی این ناحیه خارج از مدرسه به قتل رسیده است گفت: مقتول دانش‌آموز پایه دهم رشته انسانی دبیرستان ارسنجانی بوده است و قاتلان دانش‌آموزان هنرستان‌های جوانمردی و دستغیب به همراه یک تن از اراذل بوده اند.

کد مطلب: ۸۸۴۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات رییس آموزش و پرورش ناحیه 3شیراز در خصوص قتل دانش آموز شیرازی

محمد کماندار گفت: این دانش‌آموز پس از امتحان و با تعطیلی مدرسه، در راه رفتن به سمت منزل بوده است که با تعدادی از دانش‌آموزان دیگر مدارس درگیر می‌شود که متاسفانه منجر به قتل وی شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز ابراز داشت: در پی این اتفاق بلافاصله مدیر دبیرستان مربوط در محل حاضر شد و مراتب را به اورژانس و پلیس اطلاع داده است.

وی افزود: از آنجا که حادثه در بیرون از مدرسه رخ داده است، گزارش‌های تکمیلی باید توسط پلیس اعلام شود، علت درگیری هنوز مشخص نیست.

وی با تاکید بر اینکه مسئول حراست بازرسی و مرکز مشاوره آموزش و پرورش در جریان این موضوع قرار گرفته‌اند اعلام کرد: یک نفر نیز مامور پیگیری موضوع از طریق کلانتری محل و پیمودن مراحل قانونی است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز ضمن ابراز تاسف از این حادثه اعلام کرد: به خانواده ها توصیه می کنیم مراقبت‌های لازم را اعمال کنند تا شاهد بروز اینگونه رویدادها نباشیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس نیز در این زمینه گفت: پیش از ظهر چهارشنبه درگیری میان چهار دانش‌آموز در اطراف دبیرستان ارسنجانی شیراز منجر به کشته شدن یکی از آنها بنام ح - ت 16 ساله شد.

سرهنگ کاووس محمدی ادامه داد: سه نفر دیگر از دانش آموزان که در این درگیری مشارکت داشتند دستگیر شدند که دو نفر از آنها 16 سال سن و یکی 17 ساله است.

وی اضافه کرد: جزئیات پرونده در حال بررسی است و تشخیص اینکه قاتل اصلی کدام یک از این سه دانش آموز بوده و ضربه نهایی را زده است مساله ای فنی است که نیاز به بررسی دقیق تر دارد و جزئیات آن در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار