استاندار خراسان شمالی :

جشن های چهلمین سالگرد انقلاب باید خروجی داشته باشد

بجنورد (پانا) -استاندار خراسان شمالی گفت: برنامه های جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید خروجی مشخصی داشته باشد تا مردم شیرینی این آیین ها را احساس کنند.

کد مطلب: ۸۸۴۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن های چهلمین سالگرد انقلاب باید خروجی داشته باشد

وی افزود: اگر قرار است برنامه ها خروجی خوبی نداشته باشد بهتر است این همه مسئولان دور هم جمع نشوند و به دنبال کاری بروند که به درد مردم بخورد.
شجاعی با تاکید بر برگزاری متفاوت برنامه های امسال، گفت: باید دامنه مراسم های امسال بر اساس شادی مردم در اقصی نقاط استان باشد و همه را در این جشن شریک دهیم.
وی با تاکید بر اینکه فرمانداران این جشن ها را تا عمق روستاها ببرند، افزود: باید از تمام ظرفیت های استان در چهارچوب ارزش های نظام برای اجرای برنامه هایی که شادی پیروزی انقلاب را به خانواده ها می آورد استفاده کرد.
استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه برنامه های پیروزی انقلاب نباید فقط منحصر به راهپیمایی شود، اظهار داشت: اشتباه ما در کشور این است که فکر می کنیم دشمنان نظام فقط گروه خاصی را هدف قرار داده اند در حالی که هدف اصلی دشمن فقط نظام است.

وی با بیان اینکه باید دستاوردهای نظام را با تحلیل درست بویژه در بخش هایی که دشمن از قدرت رسانه ای خود برای تخریب نظام استفاده می کند ارائه داد، گفت: در دوران حاضر آن قدر تهاجم رسانه ای برای بی حاصل بودن انقلاب بالا است که حتی کسی که خودش گیرنده این خدمات است نیز متوجه آنها نیست.
شجاعی یادآور شد: باید آمار تحلیلی و درست در بخش های مختلف برای عموم مردم و بویژه نسل جوان که قابلیت قیاس ندارند ارائه شود تا بدانند که این انقلاب با چه ایثار و از خودگذشتگی به دست آمده است.
وی با اشاره به اینکه در ارائه آمار حتما بخشی نیز در حوزه بین الملل داشته باشیم تا قابل دیده شدن در حوزه خارج از کشور باشد، بر بازدید تمامی مسئولان از خانواده معظم شهدا در این ایام تاکید کرد.
مقام عالی دولت در خراسان شمالی گفت: چهلمین سالگرد متعلق به نظام و همه مردم است و به حزب و گروه خاصی تعلق ندارد و بنابراین باید این نگاه را در تمامی برنامه ها داشته باشیم.
وی خواستار تشکیل کمیته ای خاص برای استاندارد کردن ماهیت و هویت جشن ها بر اساس آیتم ها و شاخص های مشخص شد تا منحصر به ورود افکار و عقاید شخصی در آن نباشد.
شجاعی همچنین از برچیده شدن تمامی بخاری های نفتی تا یک ماه آینده و برق دار شدن 13 روستای باقی مانده تا پایان سال برای افزایش امید بخشی و ارائه خدمات بهتر به مردم استان خبرداد.

ریئس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سالاری در ادامه جلسه گفت :این انقلاب با مردم وارمانهای خود شکل گرفته وچهل سال پا برجا مانده است ودر این چهل سال از قدرت وحرکت اش کاسته نشده بلکه داریم با سرعت چندین برابر به پیش میرویم

وی تصریح کرد :رهبری نظام وخادمان ومسئولین نظام براساس قوانین دینی وآرمان های انقلاب دارند حرکت می کنند .انقلاب ما چهل ساله شد واین چهل سال نشان بلوغ تمام است ما بعد از چهل سال به بلوغ تمام رسیدیم وداریم جشن کمال انقلاب اسلامی را می گیریم .

حجت الاسلام محمدعلی سالاری تاکید کرد :دشمنی دشمن با اصل انقلاب اسلامی استکه برنامه ریزی گستردهای هم در حوزه سیاسی ،فرهنگی ،حوزه اقتصادی دارد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در این جلسه با تاکید بر ورود جدی دستگاه ها به اجرایی کردن برنامه ها، اظهار داشت: باید در صحنه عمل برنامه هایی را داشته باشیم.
سالاری گفت: باید تمامی برنامه ها به سمت و سویی باشد که اوج حضور را در 22 بهمن امسال داشته باشیم زیراکه برنامه های بعد این ایام کارایی لازم را ندارد.
وی با تاکید بر تبلیغ درست و منطقی دستاوردهای نظام، افزود: باید دستاوردهای انقلاب مستدل با آمار و عدد و زمان و مکان مشخص و ارائه مستندات باشد.
این نشست با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان و روسای کمیته های ذیل این ستاد با محوریت برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در محل سالن ماژانی فرمانداری بجنورد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار