مدیرعامل صندوق بازنشستگی تأکید کرد

ایجاد شفاف‌سازی و تزریق امید به بازنشستگان

تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بر اهمیت به کار بستن تدبیر علمی برای حل مشکلات تأکید کرد و گفت تلاش می‌‌شود تا امید را به جامعه بازنشستگان تزریق کرده و خدمات موجود به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

کد مطلب: ۸۸۴۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد شفاف‌سازی و تزریق امید به بازنشستگان

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی‌زاده در نشست یک‌روزه مدیران ستادی و نمایندگان استانی حوزه‌های مختلف صندوق بازنشستگی کشوری که در تهران برگزار شد، یاس و ناامیدی را دشمن خلاقیت، نشاط، کار و تلاش، ایده و ابتکار و هرگونه انگیزه بهبود عنوان کرد و گفت: اگر «امید» در جامعه نیافرینیم، مرتباً آن را بازتولید نکنیم و بر اساس آن، آینده خود را ترسیم نکنیم، یقیناً جامعه در آینده با چالش‌های سخت و بحران‌های اجتماعی بزرگ‌تری مواجه خواهد شد.

وی تأکید کرد: پس باید همه با تعامل و همدلی در سایه تدبیر و پمپاژ امید به جامعه از این مراحل موقت بحران به‌خوبی عبور کنیم که قطعاً همین هم خواهد شد و این تصمیم و سیاست دولت در شرایط کنونی به‌خصوص برای عبور از تحریم‌هاست.

تقی‌زاده با بیان اینکه مدیران ستادی و استانی صندوق بازنشستگی نسبت به همه بازنشستگان مسئول هستند، گفت: پاسخگویی یک رکن اساسی برای صندوق بازنشستگی است و اینکه کار بازنشسته بر زمین بماند برای من قابل‌ پذیرش نیست و باید کار این افراد در سریع‌ترین زمان ممکن و به بهترین نحو انجام شود.

وی با بیان اینکه باید فعالیت‌های نو و تازه‌ای در سطح استان‌ها انجام شود، گفت: لازم است شورای مشورتی نخبگان و بازنشستگان تشکیل‌شده و به این پرسش به‌ظاهر ساده در قالب برنامه مدون و بومی‌شده هر استان پاسخ داده شود که چه کنیم تا حال بازنشستگان بهتر شود؟

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه دولت دوازدهم و به‌ خصوص شخصیتی چون وزیر رفاه گفتگوی اجتماعی با بخش‌های مختلف را در دستور کار قرار داده و کاملاً آگاهانه و با اشراف کامل نسبت به مسائل اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی و امنیتی دست روی نقاطی می‌گذارد که ضعف‌ها و البته مطالبات شرکای اجتماعی آنجاست، تأکید کرد: جوان‌گرایی و شفاف‌سازی و گفتگوی مداوم با مردم در کنار تعامل با مجلس و سایر نهادهای حساس از روش‌های کاهش مخاطرات پیش روست.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین اظهار داشت: فرآیند اداری در خدمت‌رسانی باید کوتاه شود و بهتر است هر خدمتی به‌صورت الکترونیکی به بازنشستگان ارائه داده شود. ضمن اینکه ارتباط دوسویه و مستمر مدیران استانی با بازنشستگان و کانون‌های بازنشستگی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی ادامه داد: نشست با نخبگان و استفاده از ایده‌های نو و تازه در اداره امور و ارائه خدمات بهتر و توجه و تقویت میز خدمت برای پاسخگویی درست به‌عنوان نماد یک سازمان باید مورد توجه مدیران استانی قرار گیرد.

تقی‌زاده در بخش دیگری از این نشست به مسائل مورد اشاره مدیران ستادی و استانی دربارۀ استخدام نیروهای مورد نیاز استان‌ها، استخدام فرزندان بازنشستگان، اطلاع‌رسانی دقیق دربارۀ بیمه تکمیلی، هماهنگی بیشتر میان بخش‌های مختلف صندوق و لزوم شنیدن صدای واحدی از مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری پاسخ گفت.

لزوم هماهنگی ستاد و صف، کیفیت فعالیت کمیته‌های پنج‌گانه، چگونگی شنیده شدن صدای بازنشستگان، بیمه تکمیلی بازنشستگان، اشتغال به کار فرزندان بازنشستگان و برنامه‌ریزی برای خانه‌های امید ازجمله موارد مورد اشاره مدیران کل و مدیران استانی در این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار