رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور؛

بنیان اقتصاد کشور مرهون شهدای حوزه قاچاق کالا و ارز است

قزوین (پانا) - رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: بنیان اقتصاد کشور بدون شک مرهون مجاهدت و ایثارگری های شهدای عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

کد مطلب: ۸۸۴۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بنیان اقتصاد کشور مرهون شهدای حوزه قاچاق کالا و ارز است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،علی مویدی خرم آبادی در جمع تعدادی از خانواده های شهدا و جانباز قاچاق کالا و ارز قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت بحران استانداری برگزار شد، افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و از اواخر دوران پهلوی تا به امروز همواره برای حفظ کشور و میهن مقدس خود شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده ایم.
وی اضافه کرد: شهدای ما در عرصه های مبارزه با موادمخدر و قاچاق کالا و ارز جان خود را برای بنیان اقتصادی کشور فدا کردند و ما امروز همه چیز خود را مدیون ایثارگری آنها می دانیم.
به گفته مویدی، دیدار با خانواده های شهدا یک انگیزه دوباره و روحیه مضاعف برای ما فراهم می کند تا تلنگری باشد که در راه شهدا گام برداریم.

در پایان مراسم، ضمن اهدای لوح تقدیر از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از چهار خانواده جانباز و یک خانواده شهید استان قزوین تقدیر و تجلیل شد.
خانواده شهید بهرامی به همراه خانواده های جانبازان نیارکی، رفیع نیا، محمدی و عزیزی از رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور لوح های تقدیر خود را دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار