لزوم تشکیل شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی

صیاد: اتحادیه ی انجمن های اسلامی دانش آموزان در کادر سازی موفق بوده است

زاهدان(پانا)_ مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت: سازمان دانش آموزی ماموریت تربیت اجتماعی دانش آموزان را برعهده دارد و این امر با همکاری‌های چندجانبه نهادهای تربیتی از قبیل اتحادیه انجمن های اسلامی امکان پذیر است.

کد مطلب: ۸۸۴۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تشکیل شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی

داود صیاد در جلسه اتحادیه انجمن های اسلامی اظهار داشت: اتحادیه انجمن های اسلامی باید محل تجمع همه دانش‌آموزان با علایق و سلیقه های مختلف باشد چرا که اولین هدف تعریف شده برای انجمن های اسلامی پاسداری از دین اسلام، تقویت و ارتقاء شاخصه های دینی دانش آموزان است.

او ادامه داد: بایستی این اتحادیه و سازمان دانش آموزی مکانی برای دانش آموزان با هر اعتقاد و تفکر باشد و اگر ما بتوانیم این دانش‌آموزان را مطابق تعالیم اسلامی، سیاست‌ها و اهداف درون سازمانی تربیت کنیم آن موقع میتوانیم ادعای موفقیت کنیم.

صیاد ابراز کرد: به دلیل دانش آموز محور بودن سند تحول بنیادین نهادهایی از قبیل اتحادیه انجمن های اسلامی، سازمان دانش آموزی و نهادهای تربیتی مهم ترین بسترها برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین هستند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان تصریح کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی در نیرو سازی موفق عمل کرده است چرا که بخش اعظمی از اعضای اتحادیه در هر دوره‌ای که فعالیت داشتند در سطوح بالای اجتماعی قرار دارند.

وی تاکید کرد: متاسفانه دانش آموزان در سطح استان با تشکل‌ها آشنایی کافی ندارند و بخش اعظمی از دانش آموزان در سرتاسر استان با اتحادیه انجمن های اسلامی آشنا نیستند.

صیاد در پایان عنوان داشت: برای اثرگذاری همه جانبه لازم است که تمام دانش آموزان از قشر ها و طیف های مختلف را جذب کنیم و باعث ایجاد تغییرات اساسی شویم تا به موفقیت های بزرگ برای جامعه دست پیدا کنیم.

وی این جلسه را سر آغاز نهضتی بزرگ توصیف کرد و گفت: امیدواریم با تشکیل شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی، ضمن پرهیز از موازی کاری در انجام فعالیت های تربیتی از ظرفیت های نهاد هایی که اهداف مشترک را دنبال می کنند بیشترین بهره گیری را داشته باشیم.

خبرنگار/ مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار